Mummimamma 09+12 Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Endelig kan jeg kalle meg det. gleder meg til å få dette overstått, for dete r ikke veldig behagelig lenger....lille meg på 160...
Jahoo Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Gratulerer!! 5 dager igjen for min del Mannen min så helt sjokka ut når jeg sa at jeg ennå ikke er høygravid etter definisjonen.. Å nei sa han, da er det jo leeenge igjen
Trultetryne Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 jeg ble 'høygravid' i går.. det går framover heldigvis. Jeg gleder meg sånn til å hilse på lille nurket
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Her er det 6 dager igjen Føler meg veldig lite høygravid egentlig, har alltid tenkt at jeg da skulle ha DEN svære magen! Men den helt store magen lar vente på seg ennå..stor nok da
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Er man høygravid når man har 40 dager igjen til termin? I så fall er jeg høygravid i dag! 40 dager igjen-akkurat! Gleder meg masse-også har jeg stor tro på at tiden vil gå litt fortere nå som vi snart skal flytte! Juhuu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå