Gå til innhold

Er bare såååå glad:))


Gjest

Anbefalte innlegg

To tester er tatt, temin er regnet til 6 juni, men det er ennå ikke helt gått opp for meg. Er nesten så jeg ikke tørr tro det ennå. Men - jeg (vi), går jo her med ett stort smil om munnen for tiden.

 

Mange spørsmål og tanker svirrer i hodet allerede, og flere vil det nok bli- Så selv om det er tidlig ennå, er det veldig fint å kunne få bli med i Juni-klubben.....

 

Andre med termin 6 juni og som er førstegangsfødende???

 

Med lykkeønskninger til alle i Juni-klubben :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :o) Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg testet i helgen og det har ikke helt gått opp for meg heller.

Min termin er 11 juni, det er min første også - skrekkblandet fryd ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen i klubben. Har termin 3.juni og er førstegangsfødende/gravid. Har heller ikke gått opp for meg. Veksler mellom å være helt fjernt, til merkelig, til gledelig, til virkelig. Det går vel opp for oss litt etter litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen og Gratulerer til dere også:))

 

Skrekkblandet fryd ja, det er vel riktig å si.

Grugleder seg kan man vel og si kanskje, selv om gleden selfvølgelig er aller aller størst:)

I det ene øyeblikket kjenner jeg en ubeskrivelig lykkke, endelig er det min/vår tur til å få barn (nær alle mine venninner har fått barn alt), men så kommer tanken på om jeg/vi klarer dette, snikene innover meg.... Jeg tar meg selv i å gå inn i barnebutikker...nei, kan jo ikke det, det er jo for tidlig...men, jeg bare måå jo se litt da.. Noen som kjenner seg igjen i tankene??

 

Ja, og kvalmen er allerede kommet snikende her, ikke mye, men den kommer i bølger. Tenkte prøve akupunkturarmbånd hvis dette vedvarer og forværrer seg (noe det så absolutt ikke trenger å gjøre da). Er det noen som har erfaring7hørt om erfaringer om det??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare til opplysning;

Juni2010 heter nå Førstegangsmamma`n..........Ble litt dumt å nickname som var så likt navnet på klubben, så måtte det endres:))

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk :)

 

det er stort for oss og selv om det er andre gang. vi var jo inne på tanken at vi kanskje ikke kunne få flere. men det kan vi visst :)

 

kvalmen ja... jeg har vært kvalm og uggen i to uker i dag. faktisk så ille at jeg er sykemeldt. forrige uke klarte jeg ikke få i meg verken tørt eller vått, og bare lå rett ut eller satt ved doen... men har heldigvis kommet meg denne uka. det er utrolig lite mat som frister for tiden, men stapper innpå det jeg klarer. veldig mye usunt!! forrige svangerskap var jeg borte fra jobb i bare to uker til sammen, så håper jeg snart er klar igjen!

 

jeg har forresten på meg seabands nå. tror egentlig ikke de virker så mye på meg, men det er flere som sier det virker så det er bare å prøve!! kjøpes på apotek og helsekost.

jeg har tenkt å prøve akunpunktur hvis kvalmen vedvarer.

 

god bedring så lenge :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å treffe andre her også som har førstemann på vei og masse spørsmål. Jeg hadde positiv test både på søndag og mandag, og vært småkvalm siden fredag. Hjelper heldigvis med små måltider, selv om jeg ikke alltid har like lyst på mat, må jeg nok bare spise hver 2.-3. time.

 

Ser ut som termnin 8. juni for meg. Gleder meg så utrolig. Lurte jo på om vi i det hele tatt kunne få. Nå henger jo spøkelset om å miste litt over meg, men prøver å lese og tenke minst mulig på det så jeg ikke blir helt paranoid. Skal heller bruke tiden på å gjøre det best mulig for den bittelille som ligger og vokser der inne :)

 

Er dere trøtte for tiden? Jeg har ferie denne uka og sover masse! Spent på hvordan det blir med masse jobb fra neste uke igjen. Blir vel lite sosialt, tenker jeg.

 

Kommer tilbake med annet her i juni-klubben. Godt å ha noen man kan skrive med. Det er jo ingen andre enn min kjære og jeg som vet noe på lenge enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også ma!

Jeg er også enormt trøtt. Siste timer på jobb går jeg rundt som en zombie, spesielt ille med masse møtevirksomhet hvor man helst ikke bør sitte og gjespe :o) Trenger minst en times søvn på ettermiddagen for å klare å holde ut kvelden. Så lenge det er en hyggelig grunn til at det er sånn så får man vel bære over med å være litt ekstra trøtt? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også så syyyykt trøtt på jobb!! skikkelig uvant.. vi har vært hos legen idag!! 6 uker på vei :) dette er supergøy og vår første så det er litt skummelt også.. termindato 3.juni :)

 

hva tenker dere om denne vaksinen mot svineinfluensa? jeg er så usikker.. men vi trenger jo ikke ta stilling til det riktig enda vi i juni klubben..

DETTE ER GØY DERE.. og skumelt..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen....sover og sover, setter jeg meg ned i sofaen, vips, så sover jeg...og ja, som du sier Dunzy, veldig uvant.

 

Er veldig kvalm også, trodde ikke det kom så tidlig - men er faktisk så ille at jeg ble hjemme fra jobb i dag.Ville vente med å dra til legen, men med så mye kvalme, samt at jeg ser her "inne" at det er flere som oppsøker legen "så tidlig", så ringer jeg nok å bestiller time i dag ja. Er jo ingen grunn til å vente.

 

Ja, så var det den svineinfluensavaksinen. Har vært veldig rolig på dette - helt til nå i de siste dagene (etter at den gravide damen døde her i Norge). Nå anbefaler de jo at de som er over 12 uker på vei tar vaksinen. Som du sier så er vi jo ikke der ennå, men jeg tenker nå på det og er som du veldig usikker. Vet de nok om bivirkningene til denne vaksinen, påvirker det fosteret og i hvilken grad????? Vi får vel tenke grundig over det, og ihvertfall snakke med legen vår om det, det har jeg tenkt å gjøre - vil jo ikke utsette fosteret for noe slags form for skade.

 

Førstegangsmamma`n

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...