☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hvor tidlig testet dere positivt? og med hvilken type test? Sist jeg var gravid testet jeg tydelig positiv når jeg var 3+2, men husker ikke hvilken type test jeg brukte. På forhånd takk for svar )
M@msen Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Jeg testet ved IKM ved begge, første var negativ i 2 uker... Gikk til legen for blodprøve og fikk det bekreftet!!! NR 2 brukte jeg CB på IKM og fikk svakt positiv... Venter på å teste nå, er 7 dager igjen til IKM er såååå spent må nok teste på mandag... Så kryss armer og bein for meg
Sololight Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Jeg testa positivt med QuickRespons og ettermiddagsurin 4 dager før IKM ved forrige graviditet. Denne gang skjønte jeg ikke at jeg kunne være gravid, så jeg testet ikke før 5 dager etter IKM. Da med CB
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Testet på IKM med vanlig CB, sterkt positiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå