26Nov09 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 HeiHei:) Noken som veit kor lenge ein kan gå på bading(basseng) før termin?
Emma27 Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Så lenge slimproppen ikke har gått, så kan du fint bade i offentlig basseng =)
26Nov09 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 ok,men har da ikkje noko med bakteria og gjera og? Takka for svar:)
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Ja, slimproppen beskytter livmoren mot bakterier og så lenge den er inntakt, så er det helt trygt. Jeg bader i varmtvannsbasseng minst en gang i uka, og det skal jeg gjøre så lenge so mulig:-) Er forresten 35+0 idag.
Galathea73 Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Mener at jeg har hørt at man kan bade fram til 3 uker før termin, og så er det slutt, betyr det at dette ikke stemmer da? Trodde det hadde noe med at man kan kanskje ikke merket at vannet el slimproppen gikk, hvis man tilfeldigvis var i bassenget på det tidspunktet?
26Nov09 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2009 eg e med på den,men eg har høyrt noko da samma som Galathea73 skriv og.. e kanskje lurt å høyra med jordmor/lege for å vera heilt på den sikra sio
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg fikk vite forrige gang at tre uker før var for å være på den sikre sida pga vannavgang... Men snakket med jordmor om dette nå, for meg er det ren terapi å bade i varmtvannsbasseng pga bekkenløsninga, og hun mente det var trygt så lenge ikke slimproppen ikka hadde gått.. Det var ekstremt sjelden, og hun hadde ikke hørt om noen som hadde opplevd vannavgang i bassenget. Og dessuten merkes det nok likevel og ihvertfall rett etterpå, og da er det bare å ringe føden uansett:-) Så jeg har planer om å fortsette badingen de siste ukene også:-)
Nummer1 Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Eg har født, men bada heilt til det siste (ute rett nok, sidan det var varm sommar då!). Men jordmora mi sa at det ikkje var nokon fare, så lenge slimproppen var inntakt. Og du ser jo i badebuksa om det har kome slim/blod - det blir ikkje så lett skylt vekk sjølv om du symjer på det tidspunktet. Berre bad du! Og lukke til (du kan gleda deg!) :-)
26Nov09 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2009 Takk for gode svar!! Då bada eg Å eg gleda meg ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå