Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Heisann! Bare lurer på om noen andre har opplevd/gjort dette? Har nå mottatt OS i 1 år, og det har variert hvor mye jeg har jobba hver mnd. Har kun hatt 2 tilkallingsjobber, så det varier hvor mye jeg jobber hver mnd. Èn mnd kan jeg jobbe litt mer, andre mnd meeget lite. Så når jeg enkelte mnd har tjent litt mye så har jeg tenkt at dette har retta seg ut etterhvert utover året. Men i sommer så jobba jeg en god del, og har egentlig bare rett og slett ikke tenkt over at jeg har tjent for mye med tanke på OS!! Ikke før jeg nå fikk siste lønnsslipp og jeg oppdaga hvor mye jeg har tjent tilsammen hittil i år!! Da først kom jeg til å tenke på at jeg har tjent for mye og har glemt å varsla ifra til NAV!! Jeg skal ta kontakt med nav fortest mulig for å fortelle hva jeg har glemt å varsla om:S Men lurer på om noen andre har opplevd dette?? Fikk dere regning og måtte betale fortest mulig, eller holdt de tilbake OS til dere hadde tilbakebetalt alt, eller fordelte de tilbakebetalingen over lengre tid?? Skjønne ikke hvorfor dette har falt ut av hodet mitt!!! :S Så nå gruer jeg meg bare til å ta kontakt med nav for å høre hva som vil skje!:S Hjelpes!!:S Men tanke på at jeg fortsatt ikke vet hvor mye jeg kommer til å tjene hver mnd da dette varierer så mye så er jeg nå redd for at de neste mnd'ene blir veldig knappe da. Og om de evt. holder tilbake OS noen mnd så sitter jeg virkelig i saksa ja!! :S Må bare ringe til de i morgen å høre!! Lykke til til meg selv sier jeg bare!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 De vil trekke det av fremtidige utbetalinger, ja. Men lag avtale med dem. forklar at du har misforstått litt, og be dem om hjelp til å lage til et tilbakebetalingsopplegg:) Bare ring. Dette ordner seg:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Hvor mye kan man tjene ved siden av os???? Skal begynne å jobbe nå. Er gravid og lurer på å beholde os, da jeg er redd jeg blir like syk som i siste svangerskap!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Bedre å ta kontakt med de før de tar kontakt med deg! Jeg tjener 330000 og får rundt 2000 kr før skatt i OS.
nickoline og supermann Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Oki. Jeg har faktsik bare levd av os det siste halve året. Gått helt fint, da jeg har bodd i campingvogn siden mai. Begynte å betale på et lån på nytt hus for 2 mnd siden. Da kan jeg nok tjene en del fram mot nytt år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå