A1exandra89 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Ok jeg lurer på to forskjellige ting! 1. det er 6 uker siden jeg fødte og tror renselsen er på sitt siste versj, mest lys/blank sårveske som kommer ut nå, har på innlegg i trusa, men siste to dagene har det kommet tykk utflod som ligger i skjeden, litt hvit gul aktig, ikke klødd mye, bar littegrann innvendig, vet ikke helt om det lukter no spesielt. Og derfor lurer på om det kan være sopp? må jeg i såfal til lege,eller kan jeg kjøpe noe på apoteket å bruke det ?Canesten f.eks? hvordan brukes det? 2. snart nå så føler jeg meg klar for å ha sex igjen! alt kjennes ganske bra nedentil nå, eneste litt vondt i mellom kjøttet rett ved anus. men det jeg lurte på siden jeg har hørt at man har problemer med ufrivllig promping og slikt. så er jeg veldig redd for at det kan komme bæsj, eller prompe under sex. Er det stor sjans for at det kan skje? har det skjedd noen? burde jeg vente til jeg har tatt mye knipeøvelser? glemmer å ta knipe øvelser som regel også, kanskje annenhver dag og da kniper jeg fortgående 30 ganger også gjør jeg ikke mere resten av dagen.. er det for lite? og hvis jeg har sopp, da kan jeg smitte kjæresten så da må man vel vente til jeg er frisk igjen? Takktakk for svar!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Om det er sopp du har, kan det smitte over til kjæresten din om dere har sex... Canesten får du jo kjøpt på apoteket mot sopp, tror du smører det på.. Ellers er det vel kanskje flere forskjellige typer.. Man må vanligvis ikke til lege når man har sopp. Bare om man ikke blir kvitt det etter ei stund.. Er ikke helt vanlig utflod du har da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå