Gå til innhold

Vil bli gravid, kanskje en dum ide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil jo så gjerne bli gravid igjen. Men kjenner sammtidig at jeg ikke vil. Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, men jeg er så glad i den første tiden med babyen, og det å gå gravid. Er jo ikke bare derfor da, men har jo 4 barn fra før. Minsefrøkan mi er 9 mnd gammel også synes jeg hun må ha noen å leke med etterhvert, tenker søsken da. Har en stor på 13 som nummer en , to i midten på 6 og 7 år. Også er den tulla på 9 mnd da. synes jo ikke hun skal være helt aleine da!

uansett så får jeg også dårlig sammvittighet overfor tulla nåe jeg tenker på det eller snakker med mannenmin om det. Er det flere her som har det slik? Er dette normalt? har ikke hatt det sånn før så dette er jo helt nytt for meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har økonomi, plass og du føler at du har tid til å følge opp alle barna så er det ingen grunn til å ikke få en til? Uansett så kommer ikke yngstemann til å være helt alene. Hun får venner i barnehagen og hun har sine eldre søsken. Og søsknene sine vil hun jo uansett ha. Og når de blir voksne så blir aldersforskjellen hvisket ut. Mange barn som er "attpåklatt", og ikke lider av den grunn....

Skrevet

Jeg er attpåklatt, og skulle alltid ønske jeg hadde et søsken.. min søster har 6 år mellom sine to eldste og nestemann.. han er nå 7 år og som et enebarn.. hun angrer veldig på at hun ikke fikk en til tett.. det er jo individuelt, men har du økonomi, tid og kapasitet til å følge alle sammen opp, så er det bare å go for it! :)

Skrevet

jeg mente jeg skulle ønske jeg hadde et søsken tettere til meg i alder.. hehe.. mine søsken er 11 og 9 år eldre enn meg.. fikk ikke god kontakt med de før vi alle var voksne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...