Willy Wonka Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Har ikke fulgt med, men trodde ks var en bra ting...... Forklar meg! )
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 De som syns det er bra at den forsvinner, mener at dette vil tvinge barn av fattige(både norske og andre) og "utenlandske" til å ha barna plassert trygt i barnehagen;) Og at det automatisk vil bli full barnehagedekning av å fjerne den, for da "presser" en myndighetene, må du vite;) Det er kun der barn lærer å være god, norsk borger, vettu;)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Det er bra den forsvinner. For den gikk ikke til folk som har to inntekter og subsidiert barnehage. Hurra for makspris i stedet. DEN gjør at folk som ikke er avhengig av billig bhg likevel får det :-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Den forsvinner ikke. Folk er misunnelige på de som går hjemme og kan tilbringe tid med barna sine. Er jo noe riv ruskende galt når de helst vil at bhg skal se barna mye mer enn foreldrene selv.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Det er IKKE riv ruskende galt når man vil at bhg skal se ANDRES barn mer enn ANDRE foreldre selv. For hvorfor skulle man stole på ANDRE foreldre? De kan jo være både pakistanske, frp-stemmere, dibbere og annet rart.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 For at jeg skal tape min inntekt på 3300 kroner i måneden i tillegg til å bli nødt til å betale 2000 kroner for barnehage... Tapet blir større enn 3300. Kontantstøtte er en kjempegod ting for oss som bor på landet. Noen ganger er det langt til barnehagen, og jeg synes ikke at det er greit for 2-åringer heller å reise 4 timer hver dag, uten foreldre fordi foreldrene jobber i motsatt retning. Tolv timer vil jeg være nødt til å være borte fra barnet mitt om vi blir boende her. Så jeg håper de også legger til rette for sysselsetting i distriktene snart. Men nå blir det byfolk av oss. Menmen, de kan jo ikke tenke på alle. Tviler på at alle disse innvandrermødrene går ut i arbeid likevel. Skaff dem gratis kjernetid i barnehagen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå