Gå til innhold

Onsdag 30 Sept. Hvor mange dager igjen til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

21 dager igjen, så idag begynner jeg min permisjon.. Og jeg er visst i følge disse sidene fødeklar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i dag er det 5 dager til ul termin. og 10 dager til menstermin

Skrevet

Har 61 dager igjen!

Snart nede på 50 tallet...fantastisk!!!!!

Skrevet

17 dager igjen!!

Har en del kynnere og maserier/mensevondt..skal til modningsakupunktur i dag kl 11 og håper det setter i gang resten:)

Skrevet

Jeg hadde termin i går. Blir spennende å se hvem som kommer først på St.Olavs da zoia:) Lykke, lykke til!!

Skrevet

3 dager igjen til termin! Fullmåne natt til søndag!

I går hadde jeg bitte litt lilla spor i underbuksen, kan det være spor etter blod? Noen som vet?

Skrevet

Nå MÅ det da være min tur snart!! 6 dager over termin og L E I!

Skrevet

14 dager igjen, rimelig klar for å få ut nurket snart :D

Skrevet

48 dager - endelig begynner det å nærme seg:):)

Skrevet

30 dager igjen til termin :-D håper prinsessa kommer litt før...

Skrevet

33 dager på meg også. håper faktisk ikke han kommer før termin da jeg får besøk av svigeforeldrene mine de dagene før. kan godt tenke meg å føde etter at de er dratt.

vil helst være aleine i huset med samboeren min slik at jeg kan være hjemme lengst mulig.

Skrevet

41 dager igjen til termin, men håper å blit satt igang 14 dager før, så da er det like rundt hjørnet:p

Skrevet

14 dager igjen! Har hatt permisjon i en uke nå og må si det er fryktlig kjedelig! Tiden gikk mye fortere når jeg var i jobb... Men men, får vel bare holde ut...

Skrevet

70 dager i dag.... tia går fort :) bynne å grue me no til fødselen

Skrevet

12 dager over og sendt hjem fra overtidskontroll med ny time fredag :-(

Skrevet

Åååh så spennende! Her er det hele 80 dager til termin... :o) Men, vi koser oss med oppussing, innkjøp og ikke minst går vi rundt å bare gleder oss. Lykke til og håper du snart kan smykke deg med tittelen: Tobarnsmor. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...