Gå til innhold

Fikk litt vondt av denne janta, jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg er ei jente på 13 snatr 14.

Når jeg var rundt 6år flytta mamma å pappa fra hverandre pga at pappa var utro. Det gikk helt fint å vere med pappa annen hver helg,men så fikk pappa seg ei ny dame.Jeg synest det var helt greit i begynelsen. Men etter hvært begynte hun å snakke stygt om mammaen min og si at hvær gang vi kom til pappa ble det bare styr. jeg fikk ikke være med vennene til stesøstra mi fordi det var hennes venner og jeg kunne ikke være med dem. Pappa er som en vegg uten dør. Jeg sier til han hvordan hun er og hva jeg føler, men han vil liksom ikke høre han bare sier ''hmm,huh,sikert,vi får se'' jeg tror han egentlig vet hvordan hun er, men han vil liksom ikke tro det. Jeg har sakt til pappa at jeg vil ha ett hjem å forholde meg til og det er hos mammma, jeg trivest best der. Men det får jeg ikke lov til av pappa. Jeg tenker ikke på pappa som en far, han er bare en fyr jeg er med av og til, han liksom bare er der. Jeg føler også at stemoren min har ødelagt forholdet til meg og pappa.. og jeg greier snart ikke å s tryne på pappa og stemora mi !

Hvilke retter har jeg ? kan jeg få bestemme hvor jeg vil på ?

http://www.klara-klok.no/iwips/440185332/caseId/1606437398/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Det var trist å lese din historie...og skjønner at dette er vondt for deg.

Måten du går frem på er at du kan snakke med din mor om dette,hun kan kontakte en mekler i familie-saker.Da vil mekleren snakke med deg,du kan ha med moren din.Faren din blir da innkalt til mekling og dere kan prate om dette.Og siden du er over 12 år har du medbestemmelses-rett...

Lykke til lille venn(du er jo ikke så liten da men...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...