Gå til innhold

Hvordan går det med deres form?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble sykmeldt 100 % fom. mandag i to uker fremover pga. hyppige kynnere, lite energi og dårlig søvn. Har ikke vært så produktiv på jobb pga. dette, så greit å ta det med ro i et par uker og deretter se ann. Jeg ville egentlig ha aktiv sykemelding jeg da, men legen mente at det var mer stressende for meg og ville jeg skulle ta et par uker sykemelding først for deretter se om formen bedrer seg. Jeg vil veldig gjerne tilbake til jobb etter de to neste ukene, så håper jeg føler meg uthvilt og bra etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student. Idag var jeg på 4 timers skogstur og sliter med å få til å lese noe mer i dag - heeelt utslitt. Ikke så flink til å huske på at jeg er gravid;-) Merker stor forskjell på hvor mye jeg tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja lett og glemme at en er gravid.. Men nå begynner magen å være i veien og nattesøvnen dårligere så kjenner at kroppen min har forandet seg masse. bae det å ta av støveletter kan by på komiske situasjone. Mitt tante ban på te å sa til meg: Tante ida, passe seg så babyen ikke vævler deg.... Jeg og søsten lo godt da.. Så jo sånn ut fo jeg mistet heeeelt balansen gitt.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler noen r her og der.. Knappen hadde hengt seg... Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i 100% jobb, men etter at jeg våknet fredag og var skikkelig dårlig, reiste jeg til legen, fikk da 1 uke med 100% sykemelding dette pga akutt øvrig luftveisinfeksjon, så etter det er det 1 uke med 50% så skal vi se det ann, hvis det virker bra for meg blir det sånn, hvis ikke må vi finne på noe annet, er utrolig sliten, dagene mine var slik: jobbet til ca 15, hentet jentungen(5år) i bhg, hjem og lage middag og så spiste vi, og etter det sov jeg, orket ikke legge jentungen engang, har skikkelig dårlig sammvittighet, men men håper det blir bedre nå med litt tid hjemme å slappe av på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jobbet 100 % siste måneden i ny jobb og det har gått greit, helt til denne uka. Ble plutselig veldig sliten og orker nesten ingen ting etter jobb. Tok en sykedag på fredag og til torsdag skal jeg til legen, får se hva han sier. Men er sliten hver dag uten egentlig å gjøre så mye. Sover dårlig, er slapp og "bomull" i hodet. Synes det er vanskelig i og med at jeg har begynt i ny jobb. Jeg må fortelle hvordan jeg har det til legen så får han avgjøre hvor mye jeg skal jobbe. Vanskelig å bestemme det selv synes jeg, så aktiv sykemelding vil jeg ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 100 prosent sykmeldt nå i 3. uka, det er sant at man glemmer at man er gravid jobbet som servitør 100 prosent og tenkte ikke på gutten min ( stresset masse og var det en del tunge løft også) først havnet jeg hos legen pga falske rier ( skikkelige smerter) og babyen var skikkelig urolig da fikk jeg advarsel at jeg må ta det med ro ellers går det ikke bra. tok meg 2 dager fri og så kom på jobb, sjefen min er ikke så flink heller med å tilrettlegge for gravide, havnet i situasjon hvor jeg måtte løfte tunge stoler og flytte på bord, bære kasser med brus ( prøvde å ikke stresse og ikke løfte kasser men hadde så dårlig tid at jeg måtte gjøre det) Mens jeg var på jobb så fikk jeg menssmerter med kramper som ble sterkere og vondere, måtte ringe på sykehuset, der fikk jeg beskjed å komme med en gang hvis det var sånn at jeg kunne ikke holde ut. og der mens jeg ligget på senga og hørte på hjerte til gutten min slo det meg at ingen jobb verd livet til barnet mitt og nå selv om det er drittkjedelig å sitte hjemme, jeg er rastløs og legger på meg fortere så vet jeg at jeg gjør hva som helst for babyen min og det er bare 2 mnd igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superduper form. Har vel nesten 2 jobber og holder på å pusse opp kjøkken og stue hjemme. En 2 åring i hælene hele tiden :-)

 

Gleder med til permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Generelt er formen bra, men merker at jeg blir fortere sliten. Hadde en liten knekk for 2 uker siden hvor jeg var helt utslitt. Fikk ikke legetime før en uke etter. Da var jeg heldigvis kommet meg, men vi ble likevel enige om 20% sykemleding, noe jordmor synes jeg skal fortsette med fram til permisjon. Har en del å gjøre unna på jobb før jeg kan gi meg, så synes det er en god deal. Istedenfor å bli helt utslitt og kanskje måtte syemelde meg 100% så henger jeg nå bedre med og an forhåpentligvis jobbe helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har vært 100% sykemeldt hele svangerskapet pga bekkenløsning. Utrolig kjedelig, og tiden går sååååå sakte! Føles som jeg har vært gravid i flere år.... Nå er ikke bekkenløsningen like ille som den var en stund (var stort sett sengeliggende i hele sommer) etter at jeg begynte med akupunktur,men har vært kjempesliten i det siste, uten at jeg har gjort noe som helst. Har planer om å sove en hel masse de neste par dagen for å se om det kanskje gir seg da :)

Ellers har jeg vært heldig å sluppet mange av de vanlige 'svangerskapsplagene', som forstoppelse, hemoroider, vann i kroppen, kramper i bena og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...