Gå til innhold

Vanlig at små barn snorker skikkelig mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nest minsta vår på 5 år snorker så mye at vi våkner av det. Har sove lamme oss noen dager og det er så ille at vi våkner av at ho snorker slik. Ei venninne sier at det er typisk for barn med store mandler.... Men ho er ikke førkjøla eller noe annet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, men tuppa mi på 4 har godt med lyd i seg på natta hun også. Ikke sånn at vi våkner, men vi trenger ikke gå inn på rommet hennes for å høre at hun puster for å si det sånn (må gjennom en "midtstue" + gang for å komme inn til henne, dørene står på gløtt i mellom). Hun har aldri hatt halsproblemer (utenom at hun kan bli litt hosteforkjøla en gang hver høst ca) som er noe å snakke om så jeg antar vel bare at hun har arvet det etter far og farmor og sikkert oldeforeldre, hehe...

Skrevet

ok så da er det flere som det er lyd i, men mi tulla er ikke bare sånn at vi hører henne, mer som hun sager ved med motorsag...

Andre med erfaringer?

Skrevet

Frøkna her er også en snorker, og mamma mener hun har mandler eller polypper. Men hun har aldri klaget over halsen, så jeg har ikke sjekket den...

Skrevet

Man trenger ikke å ha halsproblemer når man har for store mandler/polypper... Men snorking osv er ofte et tegn... går det utover søvnen, er det kanskje greit å få de fjernet. Man kjenner lett på utsiden av halsen om mandlene er for store...

Hilsen ei som har fjernet både polypper og mandler, i ung og voksen alder ;)

Skrevet

Takk for svar, skal nok få det sjekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...