Gå til innhold

Hva er det som feiler dere om dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutter er primitive og bråkete, jenter er sleipe og manipulerende?? Hva er dette for noe tull. Unger er unger, og noen av hvert kjønn er vanskelige, men hallo??

Jeg har en jente som ikke har blitt spesielt manipulerende ennå, kjenner mange med gutter som ikke er spesielt bråkete eller primitive...

Kan dere ikke finne noe bedre å krangle om??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Synes disse diskusjonene er totalt lavmål. Skulle tro folk holdt seg for gode for slikt!

Skrevet

Ja, barn er barn. Jeg har møtt små jenter og gutter av begge sorter. Like søte og ufordragelige alle sammen. :)

Skrevet

Mye pms, misfornøyde damer med en dritt til mann og gravide med hormoner totalt på avveie her inne om dagen tror jeg...en plass må jo dritten komme ut! Men nå i det siste har det jo tatt helt av, bare om å gjøre å slenge dritt jo..

Skrevet

Det er vel seriøst noen av de teiteste innleggene jeg har lest, ja.. Bli voksne!!

Skrevet

het utrolig at noen kommer med slike utsagn ! men må si at min datter er VELDIG manipulerende ;) er vittig å se, men hun er også bråkete av og til! hehe...

Skrevet

Enig. På tide å skjerpe seg. Fatter ikke at de gidder å diskutere det en gang. Blir omtrent som pappan min er sterkere enn pappan din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...