Gå til innhold

Dinbaby.com burde anmeldes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle forum, nettverk, chatter jeg har vært inne på, så er dette den verste!

Det kommer så utrolig mye kvalmt, provoserende og meningsløst ut av munnen på dere at dere skulle hatt ris på rumpa hele gjengen.

Man må visst passe seg for å være bedrevitende her inne, ellers så får man visst passet påskrevet fortere enn fy!

Si meg, finnes det ingen som overvåker dette forumet?!

Det går da virkelig ikke an å godta all denne drittkastingen.

Jeg skjemmes, og går og finner meg et annet forum, der det går an å snakke sammen som voksne mennesker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger aldri drit til noen og har faktisk aldri opplevd det heller !!

Jeg syns det er mange mange søte og snille folk her inne jeg !!

Skrevet

Tror det er veldig mange unge her som ikke helt er kommet over den der "jeg vet mer enn deg og er bedre enn deg" holdningen man har i tenårene....

Skrevet

hehe.. en tar seg da ikke nær av ting på nett?

Og vi er så familiære her etterhvert.....;)

En overser bare det en ikke liker, og går til det en liker:) Så enkelt er det.

Skrevet

Hvem er det som holder oppsyn med denne siden?

Skrevet

Hi har et poeng, 22:56.

Uansett hvor inngrodd Du måtte være, så burde forumet hatt en eller annen form for redigering.

Skrevet

JA! For til tider kan det bli ganske så grovt her inne,...regelrett hetsing av utlendinger, løgner og rykter om kjente, etc, forhåndsdømming osv.

Det har til tider virket som reine heksejakten. Mobbing, spør du meg.

Hadde jeg vært moderator i denne forbindelsen hadde jeg redigert vekk MYE!!

Skrevet

Hele anonymforumet er blitt helt SYKT! Forstår ikke at det er lov å holde på som mange gjør her uten at det får konsekvenser.. Mobbing foregår jo her inne på høyt nivå.

Skrevet

22.55 :

det har vel ikke så mye å si om man er ung eller "gammel" ? jeg merker faktisk spesielt de som IKKE er ung, har mer negative ting å komme med... men det er fordi jeg er ung selv og legger merke til dette her... debatter som amming eller flaske, barnehage eller ikke , bilstol fremover- eller bakovervendt kan det bli slengt noen skjellsord... og jeg merker at det er rettet mot oss unge som tydeligvis ikke vet hvordan man skal oppdra en unge?

Skrevet

Meld all mobbing og uakseptabel oppførsel til moderator, som av og til titter innom på Ris og Ros underforum. Svarer han ikke, send mail til ansvarlig redaktør. (Du finner kontaktinfo med liten skrift helt nederst på sidene. )

De er for slappe, men er litt bedre nå en for noen måneder side og jo fler som bryr seg ved å melde jo bedre kan det bli. Vi som bryr oss bør legge litt press på!

Skrevet

22:56: Jeg ser det er flere her som argumenterer med at dette "bare" er internet og ikke det virkelige liv, men det er da ytringer vi kommer med her også. Ord er ord i både skriftlig og muntlig form. De som signerer med nick og spesielt de som legger ut mye informasjon om seg selv blir man jo også kjent med på et vis, så det er klart at mye kan såre selv om man aldri har møtt personen ansikt til ansikt. Vi burde ha den samme folkeskikken her inne som vi har irl, jeg tviler vel på at folk er så frekke slik enkelte (anonyme stort sett) er her inne. Og jeg blir direkte sjokkert over hva enkelte kan få seg til å si av ren ondskap (eller kjedsomhet?) til tider. Som det blir nevnt over; bl a rasisme, uthenging av bestemte nick, reality/blogger-kjendiser, og de utallige "man er en dårlig mor når blablabla"-trådene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...