Gå til innhold

Boblekar eller vanlig badekar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler du?

Skal pusse opp bad og få inn badekar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke selv hatt begge deler og kan sånn sett ikke uttale meg rent praktisk, men de tankene jeg gjorde meg da vi pusset opp badet var at badekaret i hovedsak kom til å bli brukt av ungene. Ungene bruker ikke boblefunksjonen (spesielt ikke med såpebobler i karet, hehe). Boblene hadde i så fall blitt brukt av oss voksne, men veldig sjeldent siden vi bare bader noe sånn som 4 ganger i året eller mindre (hver). Og da blir vel renholdet av rør og greier mer kav enn gleden over boblene de gangene det blir brukt, har jeg tenkt. Ergo syns jeg det er plenty godt nok med vanlig kar :o)

Skrevet

vi har boblebad, badet ble pusset opp 3-4år før vi kjøpte huset...

Men vist jeg selv skulle pusset opp badet i dag, ville jeg gått for vanlig og mindre badekar..

Boblebadet våres er så dypt og vanskelig å vaske + du må rense det innimellom uansett om du ikke bruker boblene, er bare et styr syns jeg.. Nå har vi snart bud her i 3 år, og kan telle på en hånd hvor mye meg og sambo har brukt det...

Nå brukes det til jenta på 18mnd, ho elsker å bade å plaske.. men bruker ikke boblene!!!!

Så jeg ville gått for vanlig badekar :))

Skrevet

Vi valgte vanlig. Elsker boblebad, men ikke i den klassen som er beregnet for vanlige bad. De vi har vært borti bråker noe helt sinnsykt, og da e jo halve poenget med et avslappende bad borte synes jeg. Nei, vi valgte å heller spare til et skikkelig utendørs jacuzzi :-)

Skrevet

Jeg var sikker på at jeg ville ha boblekar, men ble vanlig badekar.. MEN jeg skal ha et langt nok til at hele meg er under vann. Mange badekar er så korte at du må ligge med knærne over vannflaten :P

Skrevet

Hjertelig takk for gode og fornuftige svar :D

Da går jeg for vanlig badekar rett og slett.

Skrevet

som hun over her skriver som jeg glemte så bråker det veeeeeldig når det er i gang, så er ikke mye koselig å ligge å slappe av nei. og ikke minst trekker det myyyyye strøm..

Lykke til med valget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...