Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Mitt er athena på Rhodos perfekt for familier. savner bare litt mere butikker i nærheten. Noen som har andre bedre forslag til syden tur?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Syden er veldig 1985. Prøver å la barna oppleve litt mer spennende ferier enn å sitte på et slikt høl av en resort. Sorry.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 "Syden er veldig 1985" hahaha Sorry, men må bare le av det svaret der. Drar du kun dit det er "in" å dra? Ikke HI!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Nei, drar til spennende steder jeg har LYST til å reise til.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 hehe HI her. synes nå bla Hellas er spennende nok jeg. dessuten drar jeg på resort i syden for å kose meg med familien ikke for nødvendigvis opplevelsene. Liker ferier hvor vi slapper av. føler meg ikke uttdatert fordet. Men du har kanskje ikke råd til et slikt sted allikavel?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 vel jeg har LYST til å¨dra på resort i syden uansett om det skulle være "så 1985"
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Så hvis du er en "syden-hater", hvorfor gidder du svare på spørmålet? Hvorfor lage et negativt svar på den måten? Så unødvendig...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Jo, det står ikke på råd. Men jeg velger heller å bruke 40 000 kr på å ta med ungene mine på noe litt mer spennende enn grisefest, bamseklubb osv.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 Fint for deg hvis du vil det, men da trenger du jo ikke slenge med leppa her, jeg spurte etter favoritt resort ikke etter hva du liker best å gjøre på ferien din.
Tipp topp Skrevet 29. september 2009 #11 Skrevet 29. september 2009 Har du små barn er Sunwing resort på Kreta perfekt. Eneste minus er lang bussreise og at det ikke er så mye utenfor hotellet. Tror ofte de som kritiserer syden er de som faktisk ikke har vært på sydenferie. Man trenger faktisk ikke dra på grisefest og oppføre seg som på Charterferie på TV3. Er man ute etter sol og ferie med barna kan det være helt perfekt. Synes mer synd på barn som blir dratt med på storbyferie eller slitsomme turer til øde og trendy steder. Og ja, jeg har vært mye ute å reist på egenhånd, men koser meg likevel på sydentur.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #12 Skrevet 29. september 2009 Har ikke vært på noen slik resort, men kunne godt tenke meg det for barna sin del. Jeg liker selv bedre litt mer "fancy" reisemål, men som småbarnsfamilie må vi nå begynne å tenke mest på hva barna liker best. Og de har det sannsynligvis bedre med å reise 3-4 timer med fly, bli fraktet en kort busstur til et fint hotell med barnebasseng og diverse aktiviteter, enn hva de vil ha det på backpacking i Malaysia eller et annet mer eksotisk reisemål. Saken vil stille seg annerledes når barna blir større.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #13 Skrevet 29. september 2009 Blue Village Nausicaa Beach på Kypros. Superbra! gå for all inclusive og verdens beste havutsikt! Utrolig digg sted. Kypros i seg selv er ikke så veldig spennende men for en uke med sol og bad er det perfekt! Sunwing Rhodos er også bra, men det er vel der du var, huser ikke helt navnene på de forskjellige enhetene der. Både Sunwing og Blue Village er generelt veldig bra for familier. Blue Village på Lanzarote er også veldig bra, og Lanzarote er en veldig hyggelig øy med masse opplevelser. Ellers kan også Thailand anbefales. Finnes både Blue Village og Sunwing resort der også.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #14 Skrevet 30. september 2009 De fleste store resorter er lagt litt utenfor sentrum, der det hverken er mange butikker eller restauranter. Jeg ville heller valgt et hotell nært sentrum, og heller droppet de store resortene. Andre hotell har ofte like godt tilbud til barna som resortene. Når det er sagt, så er vel Pegasos World i Side i Tyrkia, et av de beste resortene. Men det er også et godt stykke fra sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå