Gå til innhold

Min datter vil ikke i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har min datter ikke ville gått til barnehagen, noe som jeg synes er svært uvanlig, og jeg har prøvd å ta det opp med barnehagen og med henne, hun er 3 år.. Nå sier hun at en jente hun leker mye sammen med er "slem" med henne, slår henne og kaster sand på henne og hun blir så lei seg sier hun, hun vil ikke ut å leke fordi da dytter denne jenten henne, jeg vet da ikke hva som skjer i barnehagen men jeg tenker å ta det opp med de som jobber der i morgen om dette..

Synes det er så trist å se at min datter gruer seg til å gå til barnehagen og jeg vet at min datter sier ifra til de voksne når hun har slått henne og så sier min datter at jenten blir straffet med å måtte sitte ute igangen, ..

Idag tidlig kom vi i barnehagen og da hørte jeg denne jenten si til min datter " du kom sist, du kom sist"... Likte ikke helt det jeg hørte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en prat med personalet i barnehagen og hør hva de har sett og observert av den jenta og dattera di,

Så får du nesten ta det derifra.

Noen unger er ikke så greie som andre igjen,og dattera di velger sine egne venner,men oppfordre henne til å være med noen andre unger,og det kan jo barnehage personalet gjøre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...