Gå til innhold

dere som har brukt saueskinnspose

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker dere den helt til barnet slutter å sove på dagen? Eller kjøper dere ny vinterpose når barnet blir større?

Har ei jente på snart 2 år. Tidligere har vi brukt en arva saueskinnspose. Kjempevarm og god, men nå som hun er så stor må hun evt ha en varm jakke eller noe siden vi ikke får hele jenta nedi. Litt usikker om jeg skal kjøpe ny pose, bruke denne i kombinasjon med vinterjakke eller bruke dyne i kombinasjon med sommerpose (teutonia softbag). Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte vinterjakke til posen, og heller et pledd. Fungerte supert.

Skrevet

kanskje jeg skulle sydd en poncho i varmt ullstoff.. hmmm... er ikke så flink å sy. Strikke kanskje. Men det blir vel ikke like varmt.. Burde ikke være så vanskelig å sy heller da.. Noen som kan sånnt?

Skrevet

Vi brukte skinnposen første vinteren, men andre vinteren kjøpte vi en Voksi Urban som vi brukte. Syns det var tungvint å selv med pose måtte ha på mye klær og det er helt sikkert mye mer behagelig å ligge med mindre klær nedi en pose en halvveis nedi en med masse klær på.

Skrevet

Vi har en arva skinnpose som vi skal bruke i vinter.. nå får jeg nok ikke hele gutten ned i, så det blir nok en tykkere ullgenser samt teppe over posen..og vindtrekk, da ligger han lunt og godt!

Skrevet

Vi brukte saueskinnspose i bagvognen, men jeg syntes den ble for liten i sportsdelen, så da byttet vi til en annen vinterpose. Jeg likte ikke at den var så "lav" siden hun da måtte ha virkelig mye klær på overkroppen. Hvis jeg var deg ville jeg byttet til en større vinterpose nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...