Gå til innhold

Sorel sko!!!!!

solfrøken-♂♂♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med de???? De ser jo veldig bra ut og virker varme.

Kikka på noen til voksen i dag og jeg kunne tenkt meg de, men prisen var litt stiv!

Funker disse skoene som en kombinert vinterstøvel og Cherox?

Er de varme i -15 grader?? i mer enn 1 time i strekk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er de Sorelstøvlene som har vært populære noen sesonger nå, så kan jeg bare anbefale de. Jeg fikk de på G-sport i fjor for bare 500,- men jeg hadde gladelig betalt 1500,- for de. Gode og varme. Helt fine å gå i, selv om de ikke akkurat er fjellstøvler ;-) Holder varmen fint, selv om man står stille.

Skrevet

Da kjøper jeg slike til ungene ihvertfall.... Kanskje de har lit rimeligere til meg også andre steder... Kosta 1000kr i den butikken jeg så i dag.... Kan disse erstatte goretex skoene eller må jeg kjøpe det i tillegg????

Skrevet

hvor kan jeg kjøpe disse utenom gsport?

Skrevet

Jeg så noen på Trendsko i dag (vet ikke om dette er en kjede-tror ikke det) Der kosta de 1000kr til voksen, men så kjempe kule ut =))) Jeg skal ha slike selv =)

Skrevet

Jeg har noen som jeg kjøpte for et par år siden. De er de beste, varmeste vinterskoene jeg har hatt! Litt store og tunge til å gå langt i, men ypperlig til å stå mye i.

Skrevet

G-sport har dem nå til 399,-, Sportmann har dem til 299,- for tida..

Aner ikke om det er tilbud til voksne..Men hvis du har små unger, ville jeg kanskje gått for Kamik i stedet.. Vi kikka på både Sorel og Kamik, og fant ut at Sorel blir for tunge for pjokken denne vinteren, han blir 2 i april..Men Kamik funker veldig fint på han..

Skrevet

Hei!

Vi har brukt de 3 år på rad. Er egentlig veldig fornøyd med de, de er varme og gode. Eneste er at de er tunge for de minste.

Men i år har vi kjøpt Kavat (kjøpt på skoringen) sin høye modell til begge 2. Den er mye lettere og skal være veldig varm. Ei jeg kjenner som har jobbet i skobutikk i mange år kjøper disse til guttene sine, så vi valgte å prøve disse i år. Vi har da cherrox til slaps dager, og Kavat skoen til kalde dager.

Jeg har ingen erfaring med om de er varme i -15 grader, det er meget skjelden at det er så kaldt her ute ved kysten. Men jeg har aldri opplevd at hun er kald med de på :)

Med mindre det er de som skal være vanntette du har sett på(har ingen erfaring med de) så kan de ikke brukes som cherrox. Vi har alltid hatt det i tillegg.

Skrevet

Sorel skoa kom jo dårlig ut i f&b testen.

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk barnemodellen til meg selv :-) Hadde de i str 38. Eneste forskjellen på barn og voksenskoen er at voksen har 4 hemper, barn har 3. Kan ikke si jeg har savnet det siste paret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...