solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Er det noen som har erfaring med de???? De ser jo veldig bra ut og virker varme. Kikka på noen til voksen i dag og jeg kunne tenkt meg de, men prisen var litt stiv! Funker disse skoene som en kombinert vinterstøvel og Cherox? Er de varme i -15 grader?? i mer enn 1 time i strekk??
Underveis --> Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Hvis det er de Sorelstøvlene som har vært populære noen sesonger nå, så kan jeg bare anbefale de. Jeg fikk de på G-sport i fjor for bare 500,- men jeg hadde gladelig betalt 1500,- for de. Gode og varme. Helt fine å gå i, selv om de ikke akkurat er fjellstøvler ;-) Holder varmen fint, selv om man står stille.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Da kjøper jeg slike til ungene ihvertfall.... Kanskje de har lit rimeligere til meg også andre steder... Kosta 1000kr i den butikken jeg så i dag.... Kan disse erstatte goretex skoene eller må jeg kjøpe det i tillegg????
-trollemor- Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 hvor kan jeg kjøpe disse utenom gsport?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2009 Jeg så noen på Trendsko i dag (vet ikke om dette er en kjede-tror ikke det) Der kosta de 1000kr til voksen, men så kjempe kule ut =))) Jeg skal ha slike selv =)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Jeg har noen som jeg kjøpte for et par år siden. De er de beste, varmeste vinterskoene jeg har hatt! Litt store og tunge til å gå langt i, men ypperlig til å stå mye i.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 G-sport har dem nå til 399,-, Sportmann har dem til 299,- for tida.. Aner ikke om det er tilbud til voksne..Men hvis du har små unger, ville jeg kanskje gått for Kamik i stedet.. Vi kikka på både Sorel og Kamik, og fant ut at Sorel blir for tunge for pjokken denne vinteren, han blir 2 i april..Men Kamik funker veldig fint på han..
Happilyeverafter<3 Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Hei! Vi har brukt de 3 år på rad. Er egentlig veldig fornøyd med de, de er varme og gode. Eneste er at de er tunge for de minste. Men i år har vi kjøpt Kavat (kjøpt på skoringen) sin høye modell til begge 2. Den er mye lettere og skal være veldig varm. Ei jeg kjenner som har jobbet i skobutikk i mange år kjøper disse til guttene sine, så vi valgte å prøve disse i år. Vi har da cherrox til slaps dager, og Kavat skoen til kalde dager. Jeg har ingen erfaring med om de er varme i -15 grader, det er meget skjelden at det er så kaldt her ute ved kysten. Men jeg har aldri opplevd at hun er kald med de på Med mindre det er de som skal være vanntette du har sett på(har ingen erfaring med de) så kan de ikke brukes som cherrox. Vi har alltid hatt det i tillegg.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Sorel skoa kom jo dårlig ut i f&b testen.
Underveis --> Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Jeg kjøpte faktisk barnemodellen til meg selv :-) Hadde de i str 38. Eneste forskjellen på barn og voksenskoen er at voksen har 4 hemper, barn har 3. Kan ikke si jeg har savnet det siste paret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå