ehtaner84 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 før jeg ble gravid kunne jeg nesen på klokkeslettet vite når jeg skulle ha mensen. en tid etter fødselen var det på samme måte. jeg har alltid vært volsomt plaget med pms, men har blitt også veldig mye verre etter fødsel. nå, 22 mnd etter fødsel, har jeg ekstremt uregelmessig mens. jeg pleide å få det hver mnd 15. eller 16. nå er det alt fra 15. til 30. fikk mens 25 august, og forventet det igjen selvfølgelig 25. september, men har ennå ikke startet. har vært inne på tanken om graviditet, men nå har jeg tatt en test de siste 3 mnd. fordi jeg hele tiden er sen. legger til at jeg vil si jeg er kansje i en litt stressende situasjon for tiden, men har klart å holde hodet kaldt og vært fokusert på det jeg må. holder på med flytting til den andre siden av kloden......... merker at livssituasjonen ikke er som den skal, i det hele tatt, og har vært inne på tanken at kroppen selvfølgelig kan få en reaksjon på det. samtidig at jeg er så dum at jeg slår opp ting på "doktor online". da popper det opp det ene og det andre som kan skremme livshitten ut av hvem som helst. jeg har blitt rådet til å kansje begynne på p-piller, men vet at jeg ikke tåler det. har prøvd 5 forsjellige piller, plaster, etc. det er ikke noe for meg. jeg har prøvd naturmedisin for pms, uten hell. jeg trener regelmessig og spiser sunt. lurer fælt på om noen andre har vært borti noe som dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå