*Rutletutt* Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Må visst venne meg til å spise noe om kveldene...og jeg føler jeg skeier ut når jeg spiser et par fullkornskjeks, he he, så trenger en "reality check" på hva som er "normalt" å spise om kveldene...ikke i helgene da, da er jeg flink;-D
Mille** Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Jeg spiser to knekkebrød med juice eller melk til. I kveld er det meget mulig jeg åpner noe av den godisen vi kjøpte på tax-free, hører de roper på meg fra kjøkkenet nå. Prøver å ignorere de, men de roper høyt!!! ;o) Stå på vennen, heier på deg! )
cherry coke Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Spiser venlig kveldsmat sammen med datteren min i 19-tiden. Brødskiver med godt pålegg, te og juice. Blir jeg sugen på noe sener spiser jeg frukt.
Tøysetipp Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 To brødskiver med pålegg, en gulrot og annen frukt i 20.00 tiden. Og litt nøtter ol. om vi koser oss litt ekstra. Heier på deg ! :-)
Gjest Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 2 knekkebrød og en kopp med te. Også hender det dessverre alt for ofte (som i kveld) at jeg hører snopet rope fra kjøkkenet. Trøster meg med at en halv pakke popcorn ikke er det aller verste, men vil jo holde meg til helgene ;-)
erteposen + 4 Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Te, og to knekkebrød, en brødskive eller en lettyoghurt med korn. Vanedyr.
*Rutletutt* Skrevet 29. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2009 Går mye i knekkebrød ser jeg;-)
Laybik Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Jeg spiser stort sett skiver, men noen ganger får jeg lyst på havregrynsgrøt, så da lager jeg det. Pleier ikke ha snop, men når vi har det roper de høyt på meg også:-/
Meg og bøllegutta!! Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 hehe...............hvorfor måtte du spørre om det idag : ) Har vært på trening og hatt 1 time bodypump og 2 timer spinning så etter 3 timer med trening kom jeg hjem kl 21 og var desperat av sult : ) Så da satte jeg til livs 2 taco lumper med kylling. Salat ved siden. Og så klarte å jeg å få i meg en hjemmelaget bolle med vaniljekrem : ) Det siste der burde jeg vel droppa kanskje ; ) men god var den til vanlig spiser jeg noen knekkebrød eller så lager vi noen ganger wok
*Rutletutt* Skrevet 29. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. september 2009 He, he - du har jo trent hardt og lenge da, så ikke ha dårlig samvittighet for det;-)
* 5 om dagen * Skrevet 29. september 2009 #11 Skrevet 29. september 2009 som regel 2 knekkebrød med gulost,og en kopp kakao til...men ikke hver kveld da,spiser jo kveldsmat sammen med ungene sånn i 6-7 tiden.
Gjest Skrevet 29. september 2009 #12 Skrevet 29. september 2009 Skiver, frokostblanding, rundstykker eller havregrøt. Om jeg blir desperat etter søtt spiser jeg sjokolade lett-is uten sukker. Den er aldeles vanvittig god!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 30. september 2009 #13 Skrevet 30. september 2009 Spiser vanligvis knekkebrød eller rista brødskiv, frukt eller lager tzatsiki og dypper grønnsaker. Noen ganger skeier jeg ut med en sjokolade også, eller en is
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå