Gå til innhold

Hva spiser dere vanligvis på kveldene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må visst venne meg til å spise noe om kveldene...og jeg føler jeg skeier ut når jeg spiser et par fullkornskjeks, he he, så trenger en "reality check" på hva som er "normalt" å spise om kveldene...ikke i helgene da, da er jeg flink;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser to knekkebrød med juice eller melk til. I kveld er det meget mulig jeg åpner noe av den godisen vi kjøpte på tax-free, hører de roper på meg fra kjøkkenet nå. Prøver å ignorere de, men de roper høyt!!! ;o)

Stå på vennen, heier på deg! :o)

Skrevet

Spiser venlig kveldsmat sammen med datteren min i 19-tiden. Brødskiver med godt pålegg, te og juice.

Blir jeg sugen på noe sener spiser jeg frukt.

Skrevet

To brødskiver med pålegg, en gulrot og annen frukt i 20.00 tiden. Og litt nøtter ol. om vi koser oss litt ekstra.

Heier på deg ! :-)

Skrevet

2 knekkebrød og en kopp med te.

Også hender det dessverre alt for ofte (som i kveld) at jeg hører snopet rope fra kjøkkenet. Trøster meg med at en halv pakke popcorn ikke er det aller verste, men vil jo holde meg til helgene ;-)

Skrevet

Te, og to knekkebrød, en brødskive eller en lettyoghurt med korn. Vanedyr.

Skrevet

Går mye i knekkebrød ser jeg;-)

Skrevet

Jeg spiser stort sett skiver, men noen ganger får jeg lyst på havregrynsgrøt, så da lager jeg det.

Pleier ikke ha snop, men når vi har det roper de høyt på meg også:-/

Skrevet

hehe...............hvorfor måtte du spørre om det idag : )

Har vært på trening og hatt 1 time bodypump og 2 timer spinning så etter 3 timer med trening kom jeg hjem kl 21 og var desperat av sult : )

Så da satte jeg til livs 2 taco lumper med kylling. Salat ved siden.

Og så klarte å jeg å få i meg en hjemmelaget bolle med vaniljekrem : ) Det siste der burde jeg vel droppa kanskje ; ) men god var den

til vanlig spiser jeg noen knekkebrød eller så lager vi noen ganger wok

Skrevet

He, he - du har jo trent hardt og lenge da, så ikke ha dårlig samvittighet for det;-)

Skrevet

som regel 2 knekkebrød med gulost,og en kopp kakao til...men ikke hver kveld da,spiser jo kveldsmat sammen med ungene sånn i 6-7 tiden.

Skrevet

Skiver, frokostblanding, rundstykker eller havregrøt. Om jeg blir desperat etter søtt spiser jeg sjokolade lett-is uten sukker. Den er aldeles vanvittig god!

Skrevet

Spiser vanligvis knekkebrød eller rista brødskiv, frukt eller lager tzatsiki og dypper grønnsaker. Noen ganger skeier jeg ut med en sjokolade også, eller en is ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...