Gå til innhold

Hadde du gitt fra deg ei mislykket kake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg skulle bake kake til barnedåpen vi hadde i helga. Hun kom med kaka, men hadde glemt å ta sukker i kaka!! Trodde jeg hadde fått sjokk. Hadde aldri fått meg til å levere en mislykket kake i en dåp. Hadde heller stått oppe hele natta for å bake en ny kake.

Kaka ble satt frem på kakebordet, og jeg så at de som forsøkte å spise den hadde store problemer med å få den ned. Ble skikkelig skuffet jeg:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hadde aldri gitt bort en mislykket kake. I hvertfall ikke til en dåp!

Skrevet

Visste hun om det da hun leverte kaka?? For hvis hun visste om det, og sa det til deg, så var det jo du som satte kaka på bordet da... Og hvis hun ikke visste om det, så var det jo et uhell........

Skrevet

NEI det hadde jeg IKKE!!!!

i allefall ikke om det gikk på smaken.

sammensunket kunne jeg levert om det var en det skulle være krem på... bare å ta på mer krem på midten lol

men man gir ikke bort en mislykket kake. den gir man til pippipene :)

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke. Men når oppdage hun feilen da? Var det dagen før så kanskje dårlig gjort, men om det var like før hun skulle av gårde så er det jo ikke så mye å gjøre med saken

Skrevet

Hadde selvsagt aldri gitt fra meg en som jeg visste at smakte vondt. Hadde kanskje gitt fra meg en som så litt "kræsja" ut, men som smakte godt, dersom jeg ikke hadde tid til å bake en ny.

Skrevet

Hun sendte meg ei tekstmelding kvelden før, men skrev at den var spiselig. Men kaka skal ha 6 dl sukker i seg så det sier seg selv at den ikke blir spesielt god uten sukker. Jeg mener hun hadde hatt tid til å bake ei ny kvelden før. Spør henne ikke om hjelp neste gang da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...