¤ LilleMi ¤ Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Synes alt virker så "pløsete" og vanskelig når de skal leke ute..
mamma`n te Kaja Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Har en 3-åring nå, men de vottene hun likte best i fjor var hjemmestrikkete tova votter.. hadde reimatec votter i tillegg, men hun ville stort sett ha tova vottene..
¤ LilleMi ¤ Skrevet 29. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2009 Hørt mye bra om hestra, men er ikke de også ganske store? Tovede votter husker jeg at jeg hadde som ungdom, og de var varme uansett hvor våte de ble:)
Kari Trestakk Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Det kommer jo litt an på hva slags vær og temperatur det er. Er det tørt og ikke altfor mye vind så synes jeg vanlige ullvotter er bra. Sønnen min har alttrid hatt lett for å bli kald på hendene dersom han ikke har ull på hendene. Når det er skikkelig vinter så foretrekker jeg Hestra fjellvotter. De består av en god og varm innervott av ull, og en yttervott som er vindtett og med god stramming rundt håndleddet. Fordelen er at man kan bruke vindvottene alene, så de kan bruker over andre ullvotter/vanter også. Det er fint når det blåser eller snøen er kram slik at den setter seg fast i ulla. Eneste minus med fjellvotten til Hestra (slik jeg ser det) er at innervotten lett kan bli litt slitt pga neglene til barnet, så det kan være lurt å passe på at neglene er kortklipte. Også synes jeg at størrelsene er litt vel store (i hvert fall på mitt barn, men det kan jo hende at han har litt små hender), så min gutt brukte str 2 år helt til han ble 4. For store votter gjør det jo vanskelig for barnet å gripe rundt ting når de er ute, og jeg er litt nøye på denslags...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Liker også godt tovete votter, det eneste minuset er at snøen henger fast i dem. Har hørt mye positivt om kapphal sine nye votter/hansker. Koster 99 og har ei vannsøyle på 5000, skal prøve ut de jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå