Lille trille satt på hylle Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Noen som kan fortelle meg hvordan en festeblødning er? Hadde mens i begynnelsen av denne mnd, men i forrige uke fikk jeg noen småblødninger. Begynte onsdagsmorgen og gav seg torsdagskvelden. Var bare noen dråper for dag. Kan dette ha vært en festeblødning?
Bromelia Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 trodde det var mensen jeg... starta akkuratt som det.. VOndt i magen, dårlig humør... ja, du vet... Etter dag 2 bråstoppa hele mensen, og da forsto jeg at det ikke var som det pleide. Tok graviditetstest som slo ut...
Maisie Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Hadde også festeblødning. Trodde først det var mensen som kom ei uke før den skulle. Men det var bare bittelitt blod på papiret da jeg var på do, og ikke noe mer. To dager senere var det også litt blod på papiret og ikke noe mer. Tok en ClearBlue test så snart jeg kunne, og den var positiv.
MammanTilEmma❤ Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 trodde det var mensen, for blør lite da.. fann ikke ut det for 3 uker etter st jeg var gravid da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå