Gå til innhold

Ytterjakke med plass til magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en rimelig å grei ytterjakke?? var på mamma avdelingen på H&M i dag og der fant jeg ingenting. Har ingen jakker som kan lukkes lengre, og det begynner å bli litt vått og kaldt. Noen som har noen gode forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk typen din sin jakke :)

Skrevet

Hei. Jeg har sett på flere nettbutikker og både nelly.com og nameit.com har jakker jeg synes er fine:) Har ikke sjekket i Name It-butikkene, men mulig de har de der også.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg bruker jakkene mine fortsatt selv om jeg ikke får lukket dem. Har flere tynne lag under + mammabuksen over magen. I tillegg har jeg et skjerf som henger nedover magen. Men nå er jeg mer varm av meg nå enn jeg vanligvis er. Håper jeg greier meg med dette fra til babyen kommer (termin 28. november). Vila har hatt noen fine jakker med knepping over puppene.. også løse rundt magen. Men ikke sett der på en stund.. men kan jo se.. er jakker man kan bruke etter fødsel også.. til magen bli flat i igjen..

Skrevet

Jeg bruker bare gubbens jakker.

Ellers har de mange jakker som passer gravide på Lindex. Men jeg termin 22. nov så det er ingen vits i å kjøpe jakke som jeg bare blir å bruke to mnd.

Skrevet

Jeg ble så overrasket over at jeg fortsatt passet en ullkåpe/jakke jeg kjøpte i Ellos fjor høst:) Den er i en litt vid modell. Det spriker nederst, men ellers passer den og jeg får kneppet den igjen. De dagene det ikke er så kaldt bruker jeg en annen tynnere jakke jeg kjøpte på Lindex(?) for et par år siden, innsvingt og også en litt vid modell som jeg også utrolig nok får kneppet igjen. Ellers ville jeg bare ha gått med jakken åpen slik lykkelig og gravid sier, jeg er også mye varmere enn jeg er til vanlig. Jeg gidder ikke kjøpe jakke eller klær nå som jeg er fødeklar:) Har du lenge igjen til termin da?

Skrevet

Jeg har kjøpt en kort "kåpe" på Cubus, og den har bare knapper til under puppene, om dere forstår:) Så magen kan vokse seg stor og fin i den..

Helt genial, og kjempelekker! Plummefarget, god og varm, og den passer jo helt fint når magen blir borte igjen også.

Skrevet

Jeg kom over ett skikkelig kupp på Cubus. De kvittet seg med lagervarer, så jeg fikk kjøpt meg en svart poncho i "kåpestoff" til 30,-. Helt genial pris på noe jeg bare skal bruke en måned til:) Der er det god plass til magen, kjøpte bare ett par størrelser større. Kan bruke den senere igjen også:)

Skrevet

Hhttps://www.lovelymama.se/default.aspxei.

Jeg fant tips inne på babyverden om nettbutikk for mammaklær som hadde et praktisk jakke for gravide, ikke er den så dyrt heller. Er kjempefornøyd med den, men den varmer ikke like godt som vinterjakke - så det er lurt med noe under når kulda setter inn. Fordelen med den er at den har snøring som man kan justere etter magens størrelse. Den blir fin å bruke etter fødselen også når puppene blir digre ;-) Samt kanskje få plass til bæresele inni :-)

Skrevet

Ja jeg har funnet en kjempefin jakke fra st.tropez som har glidelaas og kanpper forran og snoering under puppene saa det er god plass. Jeg 33+1 og tror jeg kan bruke den helt fram til foedselen( hvis ikke blir jeg veeeeeeeldig overasket) Det er ikke en gravidjakke saa den blir fin etterpaa ogsaa. Jeg kjoepte den i en graa/beige farge men den finns ogsa i sort. Vedlg fornoeyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...