bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Noen som har dette kjøkkenet? Er dere fornøyd? Lurer litt på hvordan det er å holde rent. Tenker på alle "rillene", om det legger seg mye skitt der. Har Ädel nå, så merker jo at det legger seg en del i speilene på det... Alternativet er Lidingö.. Vil ha et hvitt kjøkken med vitrineskap (med sprosser) og da er det vel ikke noen andre IKEA-alternativ..
Liljekonvall<3 Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Vi hadde det i den gamle leiligheten! Veldig fornøyd! Til tross for rillene er det ingen kriker og kroker, så det er veldig enkelt å rengjøre.. =) Er det noe jeg savner med den gamle leiligheten, så er det kjøkkenet mitt!
Gjest Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Lidingö og Ädel hvit mener jeg er i samme farge sånn at du i prinsippet kan ha vitrinedørene til Lidingö selv om du har Ädel på resten av kjøkkenet. Ståtdørene er litt kjipe å holde rene hvis du er glad i å lage mat ;-) (har det ikke selv men har erfaring med det hos venner)
Gjest Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Ståt kjøkkenet mitt ventes levert 26 oktober, så jeg kan svare deg etter det:p
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 29. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2009 Takk for svar! Syns Ståt er kjempefint! Litt sånn gammeldags som passer inn i det gamle huset vi skal fikse opp. En ting til.. Kan det bli for mye med de rillene? Vi får noen høyskap på en vegg og lurer på om det vil se greit ut.
Gjest Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Jeg synes det ser veldig fint ut, også med høyskap :-)
Gjest Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Vi har hatt ikea ståt i tre år nå og er kjempefornøyd med det!! Hadde valgt akkurat det samme hvis jeg skulle hatt nytt igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå