Gå til innhold

Da går det mot en setefødsel!!


jakm80

Anbefalte innlegg

Har nå to uker igjen til termin og det blir setefødsel og forhåpentligvis ikke noe hastekeisersnitt!! : / Var til samtale og estimering av vekt i dag. Har egentlig hele tiden ønska å styre unna ks, er litt småredd operasjon uten at jeg helt vet hvorfor.. Men legen mente han var optimistisk i forhold til vaginal fødsel for meg, er ganske høy og ikke noen gigantisk mage. Har født en jente på 3700 før, veldig grei fødsel. Ble estimert til noenlunde samme str så jeg håper jeg får litt før, gikk 8 dager over tiden sist. De satte ikke i gang sa han! Så nå bare håper jeg dette går bra, desverre kan vi ikke forutse akkuratt hvordan det vil gå, men føler dette er rett valg nå i alle fall.. Bare godt at en avgjørelse er tatt. Men må si jeg grugleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke lykke til!! Jenta mi kom med rompa først forrige torsdag, og jeg tror ikke min fødsel var noe verre enn en vanlig fødsel. Jeg ville ikke grudd meg noe mer enn du gjorde til den forrige. I tillegg blir du nok mye bedre oppfulgt på sykehuset også av leger, overleger osv. Dette syns jeg var ekstra trygt og godt i en slik situasjon!

 

Nok en gang lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre! Har egentlig slått meg til ro med at dette kommer til å gå bra og får bare stole på de som jobber med det!! Gratulerer så mye med den lille!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...