~anette & lukas + ella ~ Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg fødte en nydelig liten jente på lørdag og begynner nå å få masse melk, nesten for mye... Har skikkelig brystspreng etter et par timer etter hun har spist. Det jeg lurer på er når ting vil stabilisere seg? Er sår på brystvortene også, smører med purilan etter hver gang jeg ammer. Vil dette også stabilisere seg etterhvert og ikke bli sårt?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 jepp! nå i begynnelsen får du kjempe masse melk.. etter noen uker så roer det seg, og da produserer du bare så mye som babyen drikker da vil ikke du være så sprengt lenger.. og sårheten går over etter noen dager/liten uke.. gjorde i hvertfall det med meg hold ut! Lykke til og ikke minst gratulerer med jenten
mamman til to gutter Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Hos meg hjalp det ingenting å smøre med purelan, men jeg var ikke bare sår, brystvorta sprakk litt, spesielt den ene og det eneste som hjalp meg var å lufte puppene. Ikke bare noen min etter jeg hadde ammet, men mest mulig, så vi dro for gardinene i stua og jeg satt mest mulig med brystvortene "i det fri" og da gikk det raskt over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå