M@msen Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Med nr 2 kjøpte jeg en blomsterbuket og skrev ett kort til han... Han ble såååå rørt og syntes det var så koselig, ok å gjøre litt stas på pappane også
♥2 små gull♥ Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Med nr. 1 viste han at jeg skulle ta test på morningen, men han skulle i et viktig møte og kunne ikke ta tlf. så han ba meg sende mld. når jeg hadde tatt testen. Når den viste positivt tok jeg et mms bilde av den og sendte han Nr. 2 var ikke planlagt, og jeg tok testen på do på et kjøpesenter faktisk. Skulle på Bailine (for de som vet hva det er) og hadde sendt nr. 1 avgårde til barnevakten. Hadde så inmari på følelsen at jeg var gravid, og jeg måtte få tatt testen før Bailine, kan ikke gå dit når man er gravid. Skulle hatt mensen den dagen. Testen viste positivt, og jeg satt der rimelig skjelven og lurte på hvordan i alle dager jeg skulle få fortalt det til han, jeg viste at han ikke var så veldig hypp på flere barn. Så da tenkte jeg at jeg bare måtte hoppe i det likesågodt med en gang, og dro på jobben hans. Da sto han ute og hadde røykepause (alene heldigvis) og så jo med en gang på meg at det var noe, så han spurte om jeg var gravid, og da sprutet jo tårene hos meg fordi jeg var så nervøs for reaksjoen hans, men HELDIGVIS ble han kjempeglad og så med en gang at det var kjempekoselig. Pjuh!!
Trillet Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Med første så visste han at jeg skulle ta testen. Det var ikke planlagt graviditet. Han ringte meg fra jobben ut på formiddagen å spurte om jeg hadde tatt testen. " ja, og det kommer ikke til å bli noe sydentur på meg" (Noen venninner hadde ringt dagen før å ville vi skulle bestille sydentur/jentetur. Jeg hade jo mistanke om graviditet så jeg sa jeg skulle tenke på det. Da han kom hjem begynte jeg å gråte, men vi var jo glade, bare sjokka! Med nummer to var det planlagt. Jeg var oppe med jenta våre en søndagsmorgen å tok testen. Den viste positiv og jeg la testen på benken og tenkte han skulle finne den selv. Da jeg senere sto i dusjen spurte han om jeg hadde tatt test? Jeg ba han se på benken (blind som han er) Han fant den og jeg måtte jo selvfølgeli forklare at 2 streker er pos og 1 strek er neg... Han ble jo veldig glad da:)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 1. graviditet ringte jeg han på jobben.. og bare så jeg er gravid.. lite gjennomtenkt fra min side. Han var ikke forbredt i det hele tatt stakkar. Det var ikke planlagt. Endte i MA uke 13 2. Graviditet dultet jeg borti han på natten å mumlet var gravid, men hadde akkurat en SA, uke 9 3. Graviditet.. Planlagt denne gangen:) Da sa jeg bare med et smil om munnen.. "Trenger jeg å si noe denne gangen...?" Så nå er alt bra, og jeg er i uke 32:D Men hvis jeg skulle bli gravid for 4. gang.. så skal det nok bli fortalt på en fin måte:) Dette er 3. graviditeten på ett år. Blir godt å kunne få kroppen i balanse igjen:) Hvis jeg ikke blir gravid under ammeperioden. Tror jeg er unormalt fruktbar. Graviditet nr 1 og 2 var på p-piller! Lykke til med graviditeten. Kos dere masse:D
Julelita Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Først tok jeg en test som var vanskelig å tolke, deretter en ting som var vanskelig å tolke. "er det en strek der eller er det ikke en strek der?" arnefaren ventet spent på stua mens jeg testa. Så dro jeg og kjøpte en cb digital. Denne gangen klarte han ikke å vente utenfor. Vi sto sammen på badet og ventet på at resultatet skulle kunne leses av - slik fikk vi nyheten samtidig. ",)
Mamma Mim Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Han var på badet sammen med meg og ventet spent
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Med førstemann, så var han tilstede da jeg tok testen. Med den som er i magen nå, så tok jeg test mens han var på jobb. Da testen viste et positivt resultat - dro jeg avgåde på en barnetøysbutikk. Kjøpte en bitteliten body som det stod baby på. Så la jeg den sammen med testen på natttbordet hans. Også fikk jeg han til å tusle opp dit da han kom hjem fra jobb. Og han kom ned igjen trappa med et stort smil. )
Jahoo Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Mannen min var på hyttetur da jeg fant det ut.. Ville vente med å si det til han var hjemme igjen.. Vi hadde prøvd i ca 8 mnd. Søndag var kvinnedag så jeg satte i gang med å bake en kake som jeg pyntet med seigdamer rundt det hele. Når han endelig kom hjem så sa jeg at vi må jo feire den store dagen. ja det er jo kvinnedagen sier han, også er det noe mer sier jeg.. "jeg er gravid" (uff får tårer i øynene når jeg skriver til og med, det var så fint") Så begynner han å hulke og blir så glad så glad. Et riktig fint minne..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Med nr en var vi på Tenerife og tok test på morgenen ! Hadde med meg en cb test hehe, jeg gikk kl 6 eller noe inn på badet og testet, gikk inn på rommet hvor han sov og hvisket i øret: Du skal bli pappa ! DU KØDDER fikk jeg til svar haha ! for en reaksjon...hehe Med denne satt vi med en digital test fra cb som brukte LANG tid altså, før den ga noe utslag, vi satt der som to duster og ventet og ventet, jeg begynte å grine FØR den ga noe svar GRAVID lyste det, og han smilte jeg gråt og smilte og han var sååå glad !!!
MammanTilEmma❤ Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 til oss var det absolutt ikke planlagt siden jeg bare er 19 og han 22, men det var på januar jeg fikk vite det, var til legen for jeg trodde jeg hadde kyssesyken siden jeg var så trøttt heletiden, som viste seg å være graviditeten som jor til:-) men han sendte meg mld litt senere den dwgen om hva de fann ut til legen( siden han var i militæret på det tidspunkte), å da skrev jeg bare på mld at jeg var gravid... han var veldig sjokka å trodde jeg kødda til å begynne med... å den første tiden så følte han seg ikke klar for noe baby enda, men jeg ville beholde for er imot abort!!! men ettervært når magen begynnte å komme å det var tid for ultralyd så begynnte han å tenke annderledes, begynnte å kjenne på magen åsånt ) å nå for 4 uker siden så fikk vi ei nydelig lita tulle.. å han er en veldig stolt pappa:-) skal jeg bli gravid igjen så blir det vel en annen reaksjon enn sist da:-)) men ikke at vi tenker på det enda... nokk styr med 1 til å begynne med:D
adrenaline7 Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 Jeg ble fortalt det til av ham:P Hadde mast litt om at jeg var nervøs, for jeg var litt forsinket, og han dro meg med på apoteket for å kjøpe en test, han var nemlig ganske sikker på at jeg bare var hysterisk. Kom hjem med testen, gjorde mitt på den og gikk inn til ham og sa at han fikk være den som leste. Han var ikke så skråsikker lenger da han kom inn igjen. Litt "øøøhm"-ing og stotring, før han kunne fortelle at jeg var nok "smelt på tjukken". Men etter sjokket la seg, har vi begynt å like tanken, og familiene våre gleder seg masse til første barnebarnet!
Småtorsk Skrevet 1. oktober 2009 #13 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg løp inn på kjøkkenet til ham der han stod og trakk opp en flaske vin til middagen, og vifta testen i trynet på ham og sa "Ser du det jeg ser!??" Og han telte en strek, to streker. "Betyr det..?" Lykkelig sjokkert, hadde overhodet ingen misstanker, dette var en "rutinetest" siden vi prøvde.
Sommerfugl82 Skrevet 1. oktober 2009 #14 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg skulle legge meg etter en laaang dag, og ikke følte jeg meg som meg selv heller. Tilfeldigvis fant jeg fram en billig strips, og benyttet meg av den, og gikk for å gjøre unna en del ting til morgendagen. Da jeg kom inn på badet igjen etter 10 min. var det to streker, og jeg haddde hatt en følelse allerede i to dager....Jeg fikk frysninger å lykkerus, og måtte ringe gubben som nylig hadde dratt innom en kompis. Han kjørte hurtig hjem, da han trodde det hadde skjedd noe alvorlig, og jeg trakk han inn i lyset for å vise den store nyheten:) To streker?...er den positiv?:) Kjempeartig:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 1. oktober 2009 #15 Skrevet 1. oktober 2009 nr 1: Jeg var 18 år og russ, tok test før jeg skulle på klassetur og den slo ut positiv.... jeg var mer eller mindre i sjokk, men fikk meg til å reise og ringte da min nåværende mann og fortalte at han skulle bli pappa... Vi begge var enig om at det ikke kom til å bli noe abort, vi ville beholde og da jeg kom hjem forlovet vi oss på 2 årsdagen vår.. nr2: Var planlagt, han sa da allerede da nr 1 ble født at denne jenta skal få søsken... jeg ba han venta 1-2 år... og akkurat 3 år etter fikk nr 1 en lillebror... Sendte bilde av testen på mobilen.. nr3: Var så og si planlagt etter mye om og men, min mann ville stoppe på 2 barn, men gikk tilslutt med på nr 3... og 3 år etter nr 2 så fikk vi jente nr 2...ringte og fortalte det.. nr4: Ikke planlagt, ble gravid rett etter ammeperioden på tross av minipillen jeg gikk på, men fikk SA i uke 12. sendte bilde på mobilen... var nervøs.. nr5: Ikke planlagt, men gravid igjen på tross av prevensjon.. Men er nå i 4 mnd og vi alle gleder oss til det kommer en liten i mars, på tross av at vi skulle garantert stoppe på nr 3... sendte bilde på mobilen, var enda mer nervøs... Min mann sier nå: jaja en unge til eller fra gjør ingenting,, haha han som ville stoppe på nr 2 egentlig... Våre barn er født i år 00-03-06-10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå