Små Einsteins Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 er 7+3 idag, er det farlig eller kan jeg ta en sånn brustablett?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 jeg har gjort det......vet ikke om det er farlig.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 jeg har gjort det.. tenkte ikke på det en gang. tenkte det var bedre å ta en slik når jeg kjente forkjølelsen kom snikende..ble bra igjen:)
Pax - termin 24.09.09 Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Bare ta C-vitaminer er vannløselige og kroppen skiller ut det den ikke trenger. Det er spesielt A-vitaminer vi gravide skal være forsiktige med.
Frøken B ღღ Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Jeg var hos jordmora i går og ble anbefalt å ta det. Hun nevnte at det kunne være greit å begynne med en halv en daglig for å øke til en hel daglig etterhvert som kroppen vente seg til det. Hun mente jeg kunne reagere med halsbrann og vondt i mgen. Jeg er så gira på å få boosta immunforsvaret mitt raskt at jeg tar sjansen på dårlig mage og hiver i meg en hel en i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå