Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg har tatt Vivag-kapsler mot sopp og ufin lukt nå i to uker og jeg synes ikke det hjelper. snarere blir jeg dålig i magen av det. Noen mer ærfaring? Hvor lenge skal det gå før det hjelper?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 HJELP; DAAA! Jeg skal snart ta neste kapsel og vil gjærne ha svar før jeg gjør det.
Mor Løvehjerte Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Vondt lukt? Da er det mulig du har fått deg en bakteriell infeksjon i skjeden, og soppdrepende midler har ingen effekt i såfall. Selvdiagnostisering er ikke alltid tingen, så ring å få deg en time hos legen din heller. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Husk, det er ikke flaut å ha sopp. Det er noe de fleste kvinner stifter bekjentskap med før eller siden! Det at det lukter kan tyde på at det er noe annet enn sopp. Bakteriell infeksjon, kanskje? Og uansett, dersom to uker med selvmedisinering ikke har hjulpet, er det en sak for legen, sopp eller ikke. Jeg får soppinfeksjon noen ganger i året, og stort sett tar én Vivag-kapsel knekken på svineriet. Etter to uker skulle noe ha skjedd. Ring legen, du, så finner dere ut av det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Er du sikker på at det ikke er vaginalkapsler du har? Da skal du ikke svelge dem, og om de brukes rett, så gir de ikke magetrøbbel;) Kanskje legen hadde vært lurt å gå til? Og kanskje du da skal be om nøye forklaring på hvordan du skal bruke produktet?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Men vivag er ikke mot sopp, det mener jeg er mot ubalanse i skjeden. Jeg tror du heller skal prøve Canesten kapsler og salve. Lykke til. Og husk at det er ikke flaut:-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Kanskje et bittelite tulleinnlegg dette???? Ellers lurer jeg på hvor mange tuber glidemiddel jeg skal svelge nå før fødselen.... Vil gjerne at fødselen skal gå glatt...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Må leste jeg på pakka og det viser seg at jeg har svelget vaginalkapsler i to uker. herregud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå