Gå til innhold

Gravid, men......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Det jeg lurer på er følgende: Vi hadde sex 9 dager etter eggløsning. Da hadde han en finger der bak, og dessverre så tror jeg at han tok den i skjeden etterpå. Det som bekymrer meg er da om dette kan ha skadet den lille spiren som er på vei. Jeg klarer nesten ikke glede meg over graviditeten fordi jeg bekymerer meg for denne lille glippen (vet at man ikke skal gjøre dette). Jeg trenger et svar, for nå går jeg med konstant vondt i magen for at dette ikke var bra! Jeg tenker på spontanabort, genfeil etc. på den lille spiren min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det er akkurat sånn de lages;)

Skrevet

Hahaha Drittunge xD

Ler meg i hjel ;-)

Skrevet

"Hvorfor tulle med sånn?"- fordi det er umulig å la være!!

Hilsen 19:37

Skrevet

Ja ,man kan få genefeil av bæsj ,viste du ikke det ??

Skrevet

Min første tanke var også at det nok kommer ut en drittunge da ja, eller kanskje rett og slett en mannskit

Skrevet

Kan ikke tenkte meg at det har noe som helst å si. Endetarmsbakterier har jo ikke noe i skjeden å gjøre, og kan skape irritasjon og infeksjoner, men har aldri hørt noe som helst om at det kan påvirke barnet.

Skrevet

Syns det er synd at så mange svarer tullete på dette spørsmålet. Jeg husker selv at jeg var bekymret og redd for alt og ingenting når jeg var gravid.

Til hi:

Ingenting skjer med spiren din pga dette:) Husk at mange damer får bakterier fra baken inn i skjeden ved tørking osv. Det er f.eks den vanligste grunnen til urinveisinfeksjon... så om det har resultert i UVI, får du antibiotika. Men har aldri hørt om, og tror heller ikke det er mulig, at embryoet/fosteret får genfeil pga av bakterier fra baken.

Lykke til med svangerskapet!:)

Skrevet

Det er vel ingen voksne mennesker som tror at man kan abortere eller at ungen får genfeil pga en finger i ræva vel.

Skjønner ikke hva fingeren har dær å gjøre heller jeg da...

Skrevet

Drittunge, hehe - ler meg i hjel. Knis. Ha litt humor da folkens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...