Gå til innhold

Da er vannet gått...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..så nå sitter vi bare her og tvinner tommeltottene. Kan ikke tro at vi snart skal få hilse på lillegullet vårt. Jeg trodde jo det var lenge igjen, men nei da ;) Får tro at det var modningsakupunkturen tidligere i dag gjorde vei i vellinga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh så spennende, når har du termin?

Lykke til!!

Skrevet

Lykke til! Håper det blir fortgang på riene snart :)

Skrevet

Lykke til....da er det nok ikke så lenge til du får hilse på lillegullet! Selv gikk jeg 2,5 døgn etter vannavgang med førstemann, men det er vel ikke akkurat så vanlig at det tar så lang tid.

Skrevet

Heldiggrisen:) Misunnelig nå ja;) Lykke til!

Skrevet

Jeg har termin 14 oktober, så det var litt uventet ;) Ca 3 min mellom riene nå og varighet ca 50 sek, så går fremover her :)

Skrevet

Åå så spennende. Lykke til. Sitter her og overanalyserer hver minste ting men skjer nada. Litt misunnelig kjenner jeg ;)

Skrevet

Heldig-gris! .......... litt misunnelig her jeg sitter.

Vår termin er om 4 dager. I går hadde jeg min tredje modningsakupunturtime og da skjedde det mye under høyre fot.

Jm kunne før akupunturen kjenne at det akkurat var begynt å åpne seg.

I dag har jeg sett at noe av utflodet har vært litt lyselilla, kan det være noen dråper med litt blodspor?

Det går mot fullmåne, til helgen(mye energi i luften), så jeg håper vi også plutselig setter oss i bilen for å kjøre til sykehuset.

Lykke til med fødselen!

Skrevet

samma termin som meg du då!! Er så misunnelig her eg sitte!! :)))

Lykke, lykke til!! :))

Skrevet

Masse lykke til :)

Skrevet

å, så spennende!! Heldig er du også:) Jeg har termin før deg (10.okt), men ikke noe tegn til fødsel her nei, men jeg føler meg ikke helt klar ennå. Lurer på om jeg blir å føle meg klar i det hele tatt??

Likevel blir jeg jo litt misunnelig på de som slipper å gå over termin da :) Kan hende jeg også slipper det, men med min flaks må jeg vel bare belage meg på å gå over termin :P

Lykke lykke til!!

Skrevet

Det gikk kjempefort! Fra vi kom inn på sykehuset med 3 cm åpning og avflatet mormunn(hals?) gikk det bare fire timer til gutten var ute. Er enda i sjokk. Håpet jo på å få litt før termin, men forventet ikke septemberbarn da ;)

Skrevet

Wow! Superfødsel! Gratulerer så mye med gutten, håper på fødehistorie :) (når sjokket har lagt seg!)

Skrevet

Jøss, gratulerer så masse masse!:0) Kos dere med den lille!

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten gutt. Venter i spenning på fødselshistorien ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...