Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Har kjøpt Voksi Urban. Bør jeg vaske overdynen i dun før bruk? Vet at vanlige soveposer for voksne blir anbefalt å vaskes så sjelden som mulig. Hva gjør dere?
magica og lille tryll ♡ Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Hmm.. godt spørsmål, det lurer jeg på også.
Maia&Mathias <3 Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Det har jeg ikke tenkt på engang! Tok den i bruk idag jeg.... Pleier jo å vaske alt tøyet før bruk men siden de ligger meg tøy oppi posen håper jeg ikke det er nødvendig!
Gjest Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Nå har ikke jeg voksipose, men da vi kjøpte odenwälderposen, fikk vi beeskjed om å IKKE vaske den før bruk. Helst vente så lenge som mulig med å vaske den faktisk, siden dunen inni kan bli "ødelagt" av fuktigheten. Selvsagt må en vaske den om den er skikkelig skitten, men er det bare småflekker på, ta heller ei fuktig fille og gni av.. Og han tipset også o m å legge hele posen i frysen avogtil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå