Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 nå er det ca. 10 mnd. siden fødsel. Jeg rivna en del og måtte sy..hadde, jæ... vondt i dåsa flere uker etterpå:S det var liksom som om jeg kjente et press rett ved siden av hullet på høgre kjønnsleppe, der jeg sprakk litt under fødsel. det verkte også en del, men jeg hadde ikke betendelse. så var det akkurat som om smerten strakk seg oppover i kjønnsleppa og stoppa rett ved siden av klitten..det kjentest ut som om det satt litt dypt også.. så problemet er at jeg har fått tilbake samme smerten nå 10 mnd etter!?! ikke fult så vondt da, og ting er jo grodd der nede, så vet ikke hva i all verden jeg får vondt nå? kan det ha noe med at jeg har begynt i jobb der jeg går og står heeeele dagen? hadde første dagen i går, kjente det så vidt da..men kom for fult idag:( jeg tenkte tanken på at blodet presset på? uff...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Dersom du går og står mer nå enn du har gjort i permisjonstiden og ikke har vært flink til å trene bekkenbunden er nok det årsaken. Jeg revna mye og gikk til fysioterapaut samt hadde invendig ul av rompehullet for å få bekreftet at alt var som det skulle. Krevde fysio en gang i uka i 6 mnd samt bekkenbundstrening hjemme hver kveld for at alt skulle "komme på stell". Rett etter fødsel kjentes det som hele underlivet presset seg ut. Var jævlig vondt. Er utrolig viktig å trene...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 jeg trener både dåsa og og resten av kroppen hver dag:) men det er liksom ikke at det kjennest ut som om det er press fra innerste hold som vil komme ut..men kun i ene kjønnsleppa..er redd for å ha blitt sydd igjen for stramt.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå