Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 har hatt mage kynnere den siste timen... 7-8 stk.. kjentes ubehagelig ut, og fikk vondt helt ned i "musa" og det kjentes i ryggen:/ er dette kynnere?? har hatt "svakere" kynnere før, men dette er annerledes... Er fleregangsfødende... har ikke kjent det sånn før... håper ikke det betyr fødsel eller noe.. er kun i uke 28:/
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Ja, her inne står en hær med fødselsleger og jordmødre klare til å svare på alle typer spørsmål om hva og hva ikke akkurat DU kjenner akkurat nå! Lykke til med å ringe føden.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Kunne ha skrevet innlegget selv....følte akkurat det samme i 6-7 tiden i kveld. Nå har det heldigvis gitt seg men jeg får utrolig lett kynnere om kvelden hvis jeg reiser meg eller bare snur meg i senga. Håper ikke det er tegn på noe. Tror neppe noen her inne kan hjelpe oss mye men kanskje noen kan berolige oss med at det er vanlig. Hadde masse kynnere med første mann også men da var de oftest tilfeldige og ikke ved anstrengelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå