Gå til innhold

Huff jeg skulle vite dette men... !!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er drit flaut men jeg finne ikke min egen kilitoris. Jeg ha sett på mange skisse på nett og bøker, men jeg få det ikke til å stemme med hvordan jeg selv se ut. Er den over eller under hullet? Sorry. Og beklage så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ligger over hullet..Finn ut hvor det er deiligst når du fingrer eller bruker vibrator, untatt inne i skjeden, og da har du funnet den :)

Skrevet

Men det er det som er så rart at det er nettopp som det ikke er noe der.Over hullet er det liksom bare løs hud!!!!!! Det skal vel se ut som en liten knapp eller?

Skrevet

Huff det tør jeg nesten ikke å si engang. Tro meg sikkert ikke uansett.

Jeg er 32. :-(

Skrevet

mange som lurer på dette? Alt fra 22 til 32...

Ønsker dere lykke til i jakten!

Skrevet

Der hvor de indre kjønnsleppene møtes er det gjerne et litt fast punkt som er veldig følsomt. Så følg kjønnsleppene til det punktet over hullet, rett i toppen av sprekken din som er kilent. Det er hos noen bare som hudfolder, og hos andre nesten som en bitteliten "penis". Om du stimulerer der, med fingre, dusjen eller andre ting, så vil det hardne litt og bli enda mer følsomt.

Lykke til med jakten. Du finner den nok :-)

Skrevet

Over hullet er det en hudfold, eller "løs hud" som du sier. Hudfolden er de indre kjønnsleppenes øverste punkt, altså der de "møtes". Under den hudfolden ligger klitoris. Disse tegningene stemmer nok ikke med hvordan akkurat DU ser ut, det gjør de aldri. Klitoris kommer i mange utgaver, størrelser og former :) Hadde jeg vært deg, ville jeg gått litt på oppdagelsesferd, og kjent meg frem til hvor klitoris er. Du kjenner forskjell på hvor klitoris er og ikke er. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...