Nemlig Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Her er det grøt til frokost, gjerne et fruktmosbeger til lunsj og et halvt middagsglass til kvelds. Ammer.
Månestråle75 Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Min jente er 6 måneder, og her er det fortsatt puppen som gjelder. Hun får tilbud om fruktmos til lunsj, og spiser gjerne et halvt beger. I halv seks tiden får hun tilbud om grøt, og spiser da en liten posjon. Ellers går det som sagt i pupp.
Underveis --> Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Lillemann er 6 mnd og i tillegg til pupp en gang om natten, på morgenen, og kanskje et par ganger om dagen (kommer an på dagsformen. Er ikke så interessert i å ligge stille), så spiser han full posjon grøt om morgenen, full posjon middag (ett middagsglass eller tilsvarende mengde hjemmelaget), gjerne et beger fruktmos ila dagen evt som dessert, og full posjon grøt til kvelds. Dersom jeg synes han drikker litt lite melk tilbyr jeg mme i tillegg utenom måltidene.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Mme til frokost og så får han eplebiter i babyfeederen mens storesøster og jeg spiser vår frokost. Grøt og litt mme til lunsj Mme sånn i 2-tiden. Halvt middagsglass + vann til middag Grøt + mme til kvelds (middag og kvelds kommer veldig tett her i huset)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå