tre små... Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 hva har de på i barnehagen når de er ute? hvor mange grader er det hos dere?
Ksenia & Anjem Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 i dag hadde de på seg vårdress og tynn lue..blåste veldig...bor i oslo
Mille** Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 I morgen kommer jeg til å pakke med i barnehagesekken ribbeullbuksen fra nøstebarn (litt tynnere enn vanlig ullbukser) og en ulljakke som er like tykk, ullundertøy, reimatec høstdress, lue, buff og vanter. Er meldt 5 grader og sludd, + vind. Og cherrox.
3småtroll♥ Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Bor i Porsgrunn- her har det vært vind og max 11grader i dag. Lille på 16mnd har da tynn dress med strømpebukse (bomull) body og en tynn ullgenser under.
Tøysetipp Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Jakke og tynn lue + vanter når vi sykler til barnehagen. Hun er 5 år. Luen og vantene ligger på hyllen når jeg henter henne, så da regner jeg med det er mest behagelig uten, utpå dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå