Gå til innhold

Forelsket i min venninnes voksne sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne og jeg har kjent hverandre siden vi var i tenårene og alltid støttet hverandre i tykt og tyng. Nå er jeg i en skikkelig klemme, for hennes store sønn på 17 år er blitt så uvettes kjekk og nydelig. Hver gang jeg er der på besøk, flørter vi litt med hverandre når min venninne ikke ser på. Han så meg sole meg toppløs i sommer, og jeg visste at han så på. Jeg gjorde ikke noe med det, syntes bare det var greit at han fikk se en voksen dame. Etter dette har vi truffet hverandre et par ganger i uken, han handler varer for meg når jeg har vært på jobb og leverer hjemme hos meg, og så hender det vi har litt uskyldig sex. Og han er jo så sprek! Jeg er jo ikke så gammel heller, har såvidt rundet 30. Min venninne er noe eldre.

Nå er jeg redd for hva som vil skje hvis hun finner ut greiene med meg og hennes sønn. Han er jo voksen og kan ta sine egne valg, og hun har jo ikke så mye hun skulle ha sagt selv heller, som fikk barn så tidlig. Men likevl. Jeg vil gjerne beholde vennskapet til venninnen min og samtidig få utvikle forholdet til min unge elsker/kjæreste.

Jeg har også barn, men de er så små at de ikke forstår noe av dette.

Hva ville dere gjort hvis dere var meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekager, tror deg ikke :)

Ikke det at det er en umulig situasjon, men måten det er skrevet på. Hadde dette vært en faktisk situasjon, ville du ha ordlagt deg annerledes. Nå fremstår du rett og slett som bevisst og provoserende dum.

Hva du bør gjøre? Skaffe deg en hobby.

Skrevet

Avsluttet forholdet straks! Er vennskapet ditt virkelig så lite verdt!? Noen ganger må ta til fornuft i stedet for å la følelsene styre..

Mulig det ikke var svaret du ønsket, men det er min oppriktige mening.

Skrevet

Jeg ser på barna til mine gode venninner som forbuden frukt.

Glem at han er uforskammet kjekk og hold deg unna er mitt råd dessverre...

Skrevet

Jeg synes det er rimelig drøyt å kalle en 17 år gammel gutt for voksen, Mrs. Robinson.

Jeg ville nok ikke gått så langt som du har gjort i utgangspunktet, så jeg har ikke råd til hvordan du kan rette opp en skade som allerede har skjedd.

At du ser for deg å videreutvikle forholdet slik at en unggutt potensielt kan være stefar til dine barn, viser at du må ha ufattelig dårlig dømmekraft. Men det har du jo vist i utgangspunktet. Jeg vet hva jeg hadde gjort om du var min venninne, og det innebærer ikke å fortsette vennskapet og bli bestemor til ungene dine...

Skrevet

Tror deg heller ikke, men det var jo en artig greie du har kokt i hop...

Skrevet

Han bruker deg jo bare som en gammel utpula hore, skjønner du ikke det?

I den alderen puler man alt som har puls, selv om det har skrukker og strekkmerker.

Skrevet

Hallo!

Dette er et forumstroll.

HI er lei av diskusjonene, så hun prøver å lage oppstyr her.

Les innlegget en gang til. Det finnes ikke et menneske på 30 år som hadde oppført seg selv, det sier seg jo selv ;)

Skrevet

Hva om din venninnes mann hadde litt sånn sex til og fra og ønsket å utvikle et forhold til din 17 år gamle datter? Helt greit?

Jeg synes i grunnen du skal avslutte det hele. Han er 17 og har tilbud om "gratis" sex med deg. Hvilken 17 årige hormonpropell ville ikke gjort det? Men tror du virkelig at han er interessert i et liv med deg, som stepappa med voksenansvar og alt som følger med?

Dessuten, om du var min venninne og flørtet med min tenåringssønn ville jeg først ha sparket deg dit pepper'n gror, og et stykke til, og så ville jeg antagelig spydd.

Finn deg noen på din egen alder og modenhetsnivå (?) å leke med.

Skrevet

Husker når jeg gikk på vidergående jeg.

Alle de gutta som fikk seg litt hos eldre damer.

Når de har lært triksa dumper de gammla og begynner jakta på jenter som er litt mer passende alder. Alenemødre kan dessverre være et enkelt bytte når gutta skal ut å ha seg noe.

Jeg tror du bare skal nyte sexen, holde kjeft og la han hoppe videre når han er klar for det. Tror aldri du kommer til å møte en gutt på 17 som er interessert i mer enn f***a til ei kjerring på over 30.

Lykke til med å finne en mann i mer passende alder når den tiden kommer at du er klar for det.

Skrevet

jeg ville tatt og stemple et merke med: forumstroll i panna. for dette her er noe virkelig tull.

ingen som gjør sånt i virkeligheten.

Skrevet

Om dette ikke er tull, og du hadde vært min venninne, og det min sønn, så hadde jeg banket deg!! Ingen av mine venninner får røøre min sønn, om han så hadde vært med på det, så er DU voksen nok til å skjønne at det er ikke greit! Syke kjærring

Skrevet

Hvorfor svarer dere på dette innlegget??

Hvor dumme er dere egentlig??

Det er jo bare piss og sprøyt fra ende til annen! Noen som kjeder seg litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...