Ca85 Enihimmelen 09-Gutt 2010 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Hei, Brukte mye tid her inne før og under mitt forrige svangerskap og leste meg gul og blå og ble lykkelig gravid etter 3 pp. Skrev ikke mange innlegg men brukte myyyyyye tid her.... :-) Nå prøver vi igjen, og er nå inne i den 3 pp og vurderer og prøve fotsoneterapi. Er det noe med erfaring her inne? Det er mest lurer på er. Ringte og fikk time nå på torsdag, og spurte om det var noe spesielt tidspunkt i syklusen for å starte med dette men fikk svaret nei. Dumme meg glemte jo å nevne at jeg har mest sannsynlig eggeløsning på onsdag ( i morgen) eller på torsdagen.. Har dette noe å si? burde jeg vente til neste pp? Jeg tenker at kansje det er dumt å begynne den dagen hvor eggeløsningen skal komme? eller har det faktisk ingen ting å si? Vil så gjerne at den skal sitte denne mnd (som alle her inne også ønsker)
Snuppisa Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Hei, Titter inn fra 1. trimester. Jeg gikk hos en dame som ga meg både fotsoneterapi og akupunktur da jeg ble gravid. Etter å ha blitt raskt gravid på egen hånd to ganger (mistet i MA siste gangen) brukte jeg nesten et år å bli gravid denne gangen. Og jeg er overbevist om at det var fotsone/akupunktur som hjalp meg:-) Nå har du jo så vidt begynt å prøve på å bli gravid, så du vil jo sannsynligvis bli gravid av deg selv ganske snart uansett. Men jeg syns fotsoneterapi var utrolig deilig, så det er jo bare å prøve:-) Jeg tror nok det er i overkant optimistisk å tro at fotsoneterapi skal hjelpe deg til å bli gravid med en gang, så skulle du bli gravid denne pp-en har det neppe noe med fotsoneterapien å gjøre. Uansett vanskelig å si, fotsoneterapeuten må jo kjenne på deg først, og vil sikkert kunne si noe ut i fra det. Det er uansett ikke dumt å begynne samme dag som eggløsningen, det vil jo heller være positivt. Lykke til:-)
Ca85 Enihimmelen 09-Gutt 2010 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Ok, tusen takk for svar. Ja hadde vært koselig og blitt gravid igjen NÅ, men vet at jeg må nok smøre meg med litt tolmodighet. Det gikk fort siste gang, da det skjedde på 3 pp men det er jo lov å håpe at det skjer like fort igjen denne gangen :-) Da avbestiller jeg ikke timen som jeg har til torsdag. Blir spennende.....
Blomsterpiken og tullene Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Hei, jeg har gått til fotsoneterapeut denne pp, og startet første behandling under mens. Hadde tre totalt, den siste idag. Denne terapeuten brukte også akupunktur (i ørene) i tillegg til fotmassasjen. Spennende å se om det hjelper, har ventet lenge nok nå
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Jeg prøvde fotsoneterapi for et par år siden. Fikk beskjed om å stå over første eggløsning, da det ville forstyrre systemet. Sure enough, egget løsnet ikke og ble til en liten cyste oppdaget jeg på UL (privat scanning) måneden etter. Dessverre fikk jeg influensa og avbrøt forsøket da og siden passet det ikke pga jobbsituasjonen, så jeg ga opp. Prøver nå akupunktur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå