Tilde 2009+ Ida 2012 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 3 dagar over termin kom vårt lille vidunder til verden. Maseriene starta om kvelden 23. September, om natta stoppa dei. 24. Sept hadde eg maserier på formiddag som varierte med 2 til 1/2 time mellom hver. Kl. 15.30 begynte eg å registrere riene og kom til føden i 23. tida. Hadde da 2-3 cm og fekk etterkvkart ei seng å kvile i mellom riene. Eg fekk ikkje sove, men mannen fekk ein pust i bakken før det braka laust for fullt:O) Kl. 2.30 vekkte eg han, då eg trengte litt hjelp gjennom riene. Eg fekk komme på fødestove ca 4.30. Eg fekk lystgass som hjalp meg godt. Vart tilbudt epidural, fekk sett veniflon ca 07.30. Så mens me venta på epiduralen gjekk vatnet kl. 8.10 og epiduralen vart avbestilt. Jento vår kom ut 09.35 og den nybakte mor grein:O) Litt sying måtte til, men jordmor var kjempeflink å forklare og å utføre dette, så det gjekk på skinner, var og forberedt på at det kunne bli litt dill etterpå. Var etterpå ekstra stolt over at eg ikkje fekk epidural, sjølv om eg heile tida har håpa at eg skulle rekke å få det. Kom heim i går, er sliten etter no 5 døger med max 4 timar søvn pr døgn. Men mannen har litt perm no så det er superdeilig! Kosar oss masse med jenta og er kjempe stolte:O)
Dane Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Gratulerer! Hun kom på tre års dagen til dattera mi... ;-) Glad jeg ikke fødte den dagen nå... to dager på overtid nå. Kos deg i barseltiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå