bubchen Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 hei,dere,jeg fant ut i går at jeg er gravid,hipp hurra.det er nr.2 men vi har prøvd i flere måneder.men jeg har so vound i korsryggen og har stikkende smerter foran i nedre del av magen,er bedymret og redd jeg skal miste,noen av dere som har opplevd noe sånnt,er kjemperedd.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Dette er min nr 2 også. Hadde menssmerter (som jeg vil kalle det) forrige gang og også denne gang, varte i noen uker......skikkelig irriterende murringer.... Prøv og ikke bekymre deg unødig, ta heller en tlf til legen isteden for å bekymre deg
bubchen Skrevet 29. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2009 ja det føles nestes som om jeg kommer til å få mens snart,jeg har enda ikke vært hos legen skal ring i morra,tusen takk for ditt svar jeg føler meg mye bedre:))
Gjest Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Jeg har hatt akkurat det samme, og legen sa det kun var voksesmerter.. mye som skal vokse og strekkes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå