Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg har sååå dårlig fantasi i dag og kommer ikke på noe å lage. Samboer jobber overtid og er hjemme om en halvtime så tenkte å lage middag snart. Jeg har: en ferdig grillet kylling (må være med kylling siden alt annet er frossent) ris bernaisesaus brun saus wok grønnsaker potetmos spagetti dolmio saus. Jeg vil ikke ha noe wok for det lagde jeg i går. (grønnsaker, bogskinke, ris og egg) Noen som har noen gode forslag?
2smågull Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 da koker du spagetti og lager bernaisesaus til kyllingen! litt merkelig kombinasjon sikkert.men smaker helt sikkert godt eller koker opp gr.sakene,legger de sammen med kyllingkjøtt i en form. har over potetmos og ost på toppen og gratinerer i ovnen. gjerne en av sausene i også!
Lillesnuppis Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Varm kyllingen i form med litt smør i bunnen og masse godt krydder oppå kyllingen. Lag bernaisesausen, kok risen og grønnsakene. Eller så deler du opp kyllingen i biter. legg dem i en form. Hell over dolmiosausen, og spagetti til eller potetmos til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå