Gå til innhold

Trenger svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært løs i magen i går og i dag. I dag føler jeg meg skikkelig uggen. Hadde termin i går. Var mye nedpress fra babyen i går.

Kan det være at det er noe på gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, vet bare at jeg selv har hatt det på akkurat samme måte de siste dagene, mens i dag er jeg i veldig fin form. Har fortsatt 11 dager til termin. Men siden du hadde termin igår, så kan det jo hende at det virkelig er igang for din del :)

Håper noen med mer fødselserfaring enn meg svarer deg :)

Skrevet

Jeg gjennomgår det samme..Utenom at jeg har vært løs i magen siden fredag : // Press i bekkenet, og føler meg nokså uggen i hele meg..Jeg fikk vite det at fødselen min var i gang den 19 september .. da ble jeg innlagt med en åpning på 1 cm som nå snart 2 uker senere er blitt til 2 cm,.så her går det tregt,.!

Som jordmoren min sa til meg i går når jeg var på kontroll, så er ofte løs mage tegn på at fødsel nærmer seg, kroppen din jobber nå med å skille det ut på egen hånd slik at du skal være mest mulig ''tom'' til fødsel setter igang, så mye kan skje, men når er vanskelig å si..

Har du hatt noen rier eller noen andre tegn på at fødsel kanskje nærmer seg da? :)

Skrevet

Har hatt en del sammentrekninger ja, men de er ikke regelmessige..

Skrevet

Selv så kan ikke jeg beskrive mine rier ''sammentrekninger'' som smertefulle eller regelmessige, men har hatt utallige målinger på sykehuset som sier at det uten tvil er rier .. men ingen føler kynnere/rier på samme måte, mange merker ikke at de har dem engang, slik som jeg :) men at du kjenner sammentrekninger er jo bare positivt uansett, de er jo et tegn på at kroppen din gjør seg klar uansett :)

Selv har jeg ikke termin før om 11 dager,. :)

Vi får krysse fingrene for deg og håpe på at noe snart skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...