Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Tenker ikke hver dag pga av sukker o.l., men er det trygt for barnet?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Den Jævla LISTERIOSE bakterien. I og med at den har så innmari lang holdbarhetsdato...... HI.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Tror du de ville solgt en sjokolademelk i Norge som ikke var trygg å drikke?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Tror ikke det skal være noe problem. Dersom du leser inne på dilla debatten vil du se at det er utrolig mange ov oss gravide som bare måå ha sjokomelk/litago, inkludert meg selv. Etter som jeg har sett der, er det ingen som har sagt noe om at det er skadelig iallefall. Det er upasturiserte produkter du skal passe deg for. Vanlig melk er pasturisert, mens litago og sjokomelk er ultra pasturisert.. Da bør det jo ihvertfall ikke være noe problem
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Tror ikke det - men den er ikke så farlig for folk som ikke er i risikogrupper. Så skremmer jeg meg selv og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå