Lillepromp blir storesøster Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg holder på å finne ut hvor jeg kan bestille kake til navnefesten til snuppa. Har lyst på en kake med bilde av henne på, men er usikker på hvor jeg skal bestille fra. Noen som har gode erfaringer mht smak og pris?
lille je Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Du kan f.eks gå til nærmeste prix og be dem bestille fra Goman til deg. Det gjorde vi. Kjempefin lukket valnøtt med bilde av gullene. Gode var de og. Selvsagt ikke spesielt billig, koster sikkert ikke under 400 for de minste...
lille je Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Trenger ikke være Prix da, kan være hvilken som helst coop tror jeg:)
Lillepromp blir storesøster Skrevet 29. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2009 Har sjekket nettsiden til coop nå, men det ser ikke ut som de har med bilder.. står bare personlig påskrift og farger. Andre tips?
ormeynglet Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Sist bestilte vi på Mikalsen bakeri (usikker på skrivemåten) på Tyholt. Kjempegod og fin kake! Husker ikke pris, men lå i normalområdet.
MintCondition Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Rosenborg Bakeri har også slike kaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå