Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Plutt er jo bare baby og har babyfasong på mesteparten av seg selv ennå, inkl føttene. Men syns han er høy over vristen allerede, jeg - er det bare sånn babyer er, eller kan man få en pekepinn allerede nå? (7mnd altså).
Fire småtroll Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Da jeg kjøpte første skoene til jenta mi var hun rett under året og hadde skikkelig "knubbete" føtter selv om hun er lita og nett i resten av kroppen. Damen i skobutikken sa hun hadde store fettputer på føttene enda men at dette gikk seg til etterhvert.. Nå er hun drøye 2 år og har fremdeles ganske kompakte føtter om du skjønner. Hun bruker str 23 så de er ikke så lange, men fremdeles veldig høye over vristen, hun kunne ikke ha sandaler uten justering over vristen i sommer. Så jeg tipper dette kommer frem ganske tidlig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Det har vist seg tidlig på mine også. Storesøster har alltid hatt små og søte og "tynne" føtter. Tynne eller lave over risten mener jeg. De små føttene ble plutselig nr.29 i en alder av 4 år da =) Lillebror har alltid vært høy over risten, allerede lenge før året viste det på sko. Brukte skinnsko når vi skulle i bilen i steden for sånne posesko. Han har høy rist og bred fot enda.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2009 Da kan det være sånn han er allerede altså - takk for svar ) Syns selv sånne "babysko" som omtrent går opp mot ankelen fra tåa (det var litt vanskelig å forklare kjente jeg nå, haha) er vrange å få på selv om de er lange nok... Er det vanskelig å få tak i sko til de små nå syns dere eller går det meste an å justere så lenge det er snøring eller borrelås på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå