Gå til innhold

Utrolig vondt i mellomgulvet-noen??


Trampe82

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er 3 uker unna termin og har så sinnsyke smerter i mellomgulvet. det brenner,svir og stikker.. blir små gal føler jeg, ingen ting hjelper.. Er det noen som har det sånn-erfaringer-råd til å få det bedre.. hehe..

 

Hadde det ikke sånn første gang jeg var gravid.. Jordmor mente det kunne være magesyre, men jeg har ikke hals brann.. Min venninne ble satt i gang pga sånne smerter i februar, legene fant ikke ut hva det kom av..

 

he en fin dag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått beskjed om å kontakte jordmor/lege hvis det blir vondt i mellomgulvet, for det kan være svangerskapsforgiftning. Men før du bekymrer deg, det er fordi jeg har et veldig høyt blodtrykk og andre symptomer på svangerskapsforgiftning, hvis du "bare" har vondt i mellomgulvet er det nok IKKE noe sånt, Men, det kan jo være greit å ringe og sjekke så slipper du å bekymre deg, jeg hadde også tippet det var magesyre, det kan svi ganske kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og hatt mye vondt der, var på føden pga det for en stund tilbake, alt var som det skulle og baby hadde det kjempe fint, de kunne ikke helt si hva det var men de regnet med det bare var pga press. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk jenter :) jeg var hos jordmor idag og siden smertene har økt på de siste 14 dagene vil hun ha meg på sykehuset for å se at alt er bra... er ikke bekymret egentlig, men det er såååå slitsomt.. og nå er det viktig å være uthvilt, men det er jeg jo ikke..... ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...