Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg blir så flau på vegne av alle hormonelle og uvitende damer her inne og vil bare gi deg min fulle støtte i dette innlegget her. Du som bare en er en tenåring virker mye mer moden enn mange av de såkalt voksne her inne. Jeg synes det virker som du gjør en flott jobb som mamma og det på tross av at du er bare 15 år. Det er godt gjort det. Du må ha modnet mye med det å bli mamma. Du tar fullt ansvar for situasjonen til deg og din datter. Dere er to go'inger begge to. Bare stå på videre. Du er en flott jente og datteren din er nydelig. Ikke bry deg om de negative kommentarene her inne, men hev deg over det og vær stolt av deg selv. Klem til deg fra en mamma på 35, som venter nr 3 og som kommer til å følge med videre på bloggen din. You go girl!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Visste de potensielle fedrene at du var så ung, Amanda?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Ta en titt i postkassen din Amanda
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 trodde jeg så en gutt på bloggen din. har du en datter egentlig?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Bare hyggelig Amanda Ha en fin dag med den søte datteren din! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå